tisdag 25 februari 2014

Gävle levererar!

Gävle bjuder på strålande sol, glada kusiner, litervis med rödvin, god mat, godfika på Waynes, stadsluft och asabilligt schampo på Rusta. Man kan ju bara må bra är. Dessutom fick jag sniffa på en alldeles ny liten bebis idag hemma hos Björn och Vesna. Ljuvliga lilla Nellie. Åh!

Här har vi en av Gävles stoltheter - "Fnasket i plasket". Självklart mitt första stopp, haha.



Alltså...den här skylten... "Gör din mobil Hot och Sexy". Allvarligt? Jag vet inte... Gäller det bara de som är över femtio?


Och ja, det finns visst SNÖ i Gävle. Alldeles lagom mycket.



Gävle ser till att jag trivs. Jag som umgås med Bananer, Batman och andra skumma figurer hela dagarna känner mig som hemma på stan. Tack Gävle.



Nu ska jag natta fyra flickor och sen ska jag dricka rödvin med storasyster! 

over and out.

//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Skål och hälsa till storasyster att jag saknar henne <3

    SvaraRadera
  2. "Fnasket i plasket" liknar en bild jag har på mig själv från en sommar då jag vågade mig ut ur vassen.. haha! :)

    SvaraRadera
  3. Nu på vintern kallas fnasket i plasket för ludret i pudret.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!