fredag 14 februari 2014

Nybakat, Förväntansfulla barn & Chokladpaj med bajs!

Jag fick blommor idag...och nybakade scones. Det förtjänade jag inte, haha. Fina Alice sprang upp i morse och hämtade blommor som hon hade gömt inne på rummet. Det finns inget mysigare än förväntansfulla barn. "Mamma, blev du glad mamma?!!" Och sen "tummen upp" i smyg till Freddy när hon insåg att det var en lyckad överraskning, haha. Elton överraskade med att trycka sin stinkande blöja i ansiktet på mig följt av en liten vass jävla armbåge i sidan. Tack.


Idag blir det Krakeljobb, tavlor som ska ut, utvecklingssamtal för Alice, Krakelmöte i stan följt av myskväll med barnens favoritkompis som kommer hit och sover över! ♥ Elton har önskat "chokladpaj med bajs!". Jag vet inte om det passar så bra på Alla Hjärtans Dag..?

Hur firar ni?

over and out.

//Meekatt...

2 kommentarer :

  1. Här firar vi inte alls. Varför ge så mycket kärlek bara en dag om året till allt och alla, när man kan ge kärlek varje dag året om, till den man älskar :)

    Tycker alla dessa fira-dagar som är, är bara jobbiga. Man ska skicka kort eller köpa blommor. Kan man inte göra det bara lite mer spontant en dag när man verkligen känner för det..

    SvaraRadera
  2. Mannen fick "ICA-blommor" och choklad. Jag var sugen på choklad och tyckte blommorna skulle vara fina på köksbordet.. Win, win.. Jag fick nystädat hem.. Det är det bästa som finns! Kram till er alla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!