torsdag 6 februari 2014

16 år, Sjuk & Kalles Kaviar!

Eftersom att jag är 16 år gammal så tänker jag (till skillnad ifrån alla andra som bara smygkollar) erkänna att jag såg finalen av Paradise Hotel igår. Och jag var upprörd. Egentligen var jag mest sjuk och febrig men jag måste bara få ur mig det här innan jag kan gå vidare:

Ja, Jeppe är kanske inte den mest sympatiska människan i världen och han var nog den jag hejade på allra minst genom hela säsongen - men han förtjänade ju att vinna. För det är ett spel...om pengar. Inte ett datingprogram (trots att det blir förvånansvärt mycket ligga hela tiden) och ingen tävling i goda gärningar heller. Det är ett spel och han spelade bra...om än lite okänsligt. Sen allvarligt talat - om man väljer att lita på den som genom hela säsongen sagt att han bara är där för spelet...så behöver man fan vakna upp. Det är lätt att vara godtrogen...men man får ju för fan inte vara dum. Nu kan jag gå vidare och bli vuxen igen.


Här på Scandic hade de en skitkonstig ställning till Kalles Kaviar. Jättekonstigt! Jag vågade inte röra den idag med risk för att spruta ner hela jävla frukostbuffén med Kaviar för att sedan gå och lukta fisk hela dagen. Imorgon ska jag smyga mig på dem bakifrån. Game on Kalle!

Nu ska jag lägga mig i ett bad, sen ska jag skriva några timmar innan det blir Krakelmöte i stan. Kolla in hemsidan - nu är det en massa uppdateringar på gång! Och boka in helgen den 26-27 April i Halmstad! Bra erbjudande på hotell för er som vill stanna över och ha en skön helg på Västkusten!

over and out.

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Hejja Meekatten, på´n bara! Ta en bild på Kalle-mojängen och låta oss andra förundras? Krya på dig! / Pia-fia

    SvaraRadera
  2. Du MÅSTE visa en bild på kaviar ställningen...

    SvaraRadera
  3. Världens bästa bloggerska i min stad, yes! Får man se dig tro? Ska sitta och spana nere vid Nissan som en äkta stalker, hahaha.

    Kram och njut av Halmstad!

    SvaraRadera
  4. Bodde på hotell i stockholm nyligen och där hade de en sån mojäng till kaviaren. Jag vågade mig inte på den....

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!