onsdag 5 februari 2014

Hotellhäng, Badkar & Mr Vain!

Ja, då var jag alltså incheckad på mysiga Scandic Hallandia i Halmstad. Två dygn i mysbrallor med datorn i knät - underbart! Och ja, jag har en HEL dubbelsäng...bara till mig. Och ett badkar! Life is good trots halsont och feber. Solen skiner i Halmstad och utanför fönstret har jag Nissan. Det kan ju bara bli bra det här!? Här ska skrivas!


Det bästa med att bo ensam på hotell (för en sån som mig):

* Jag kan packa upp ALLA mina saker och gömma väskan och därmed låtsas att jag faktiskt bor här - på riktigt! Ja, jag gör alltid det när jag bor själv på hotell. Väskan ligger tom och gömd i ett skåp och jag ignorerar att jag måste hem till verkligheten igen. Ganska skönt att få stänga av den ibland. 

* Jag kan ställa fram handsprit överallt utan att någon tittar på mig som om jag vore en idiot. Och jag kan handsprita av handtag och annat utan att se ut som ett freak, haha. Detta är dock ett kanonbra hotell för en sån som jag - utan äckliga överkast och filtar som folk har...gnidit sig mot. (<--jag vet nog vad de gör!!) 

* Jag kan dansa naken i rummet till Mr Vain utan att någon tycker det är...konstigt.

* Jag kan lägga mina saker i badrummet och ingen pillar på dem.

* Jag kan lägga mina pennor, block och andra saker på en exakt linje och ingen skrattar åt mig.

* Jag kan göra skitsnygga "duckface-miner" i spegeln och tycka att jag själv är asasnygg.

* Jag kan bada badkar med öppen dörr, spela Sister Hazel på hög volym och blogga samtidigt utan att det stör någon. (Snart tappar jag dock datorn i badet så jag får väl avbryta här...)

over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. Haha ... Du är underbar !

    Alltså, det är det där hotellet jag ska bo på i April .. Hallefuckinglulejah vad jag ska gotta mig.

    SvaraRadera
  2. Höpp höpp! Glöm inte städerskorna/-arna - DE kan röra dina saker i badrummet! ;)

    SvaraRadera
  3. Då vet jag vad jag ska tänka på nästa gång vi sover på hotell ;)

    Jag har då bara en önskan ;) ... host host ...

    Kram Tessan

    SvaraRadera
  4. Sister Hazel! Mmm... Lovely!

    SvaraRadera
  5. Mys ordentligt :) Har bokat rum till mig och tjejerna nu :) ska lära dem allt jag kan om mr Vain så de vet vad det handlar om när vi kommer upp :)

    SvaraRadera
  6. Men, men.... Bor du på hotell utan mig?? Hur ska det gå? Inget kaos, inga hundleksaker och äckliga hundfiltar, ingen panikshopping, taxibilar som kör vilse eller sura hundägare?

    Du kommer bli totalt uttråkad!

    Saknar dig!
    /Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
  7. ÅÅÅÅÅååååååhhhhhhhhh!!! Jag vill också dansa naken till Mr Vain o låtsasbo på ett supernice hotell!!
    Vilken skitabra idé!!

    N-J-U-T!

    Kram
    Mamma K

    SvaraRadera
  8. ÅÅH!! En jättepinsam fråga kanske...men får man komma och säga hej till dig nu när du är i Halmstad!? Skulle vara så himla kul!!

    Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!