onsdag 11 september 2013

Vem behöver Ica Maxi?!

Jag ska inte klaga på Ica Maxi i Mellbystrand mer. Jag behöver inte det...för jag har VÄRLDENS bästa läsare, haha. Tack fina Magda, Emilie & Tjejmorsan! Ni vet vad kärlek är! Hoppa och fis Ica Maxi - nu kan jag börja sälja utanför er! ;)


Snart sover en trött liten Amelia, Jack äter äpple så att jag kokar inombords (haha) och Estelle ska snart kopplas upp för natten. Therese är här och hjälper mig och så fort barnen somnat ska vi äta fläskfilé med whiskeysås. För DET är vi värda! 

Barnen fick långkok idag - Faster Malin levererar, haha:


over and out.


//Meekatt... 

8 kommentarer :

  1. Åh, vad du suktas! Geisha är min absoluta favorit.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. I´M BACK!
    Semestern är över och datorn är lagad så un är jag här och fluktar igen och VAD har jag missat?
    En massa ser jag ju.
    Nya ungar har du fått ser jag.
    Nya kakor har kommit.
    Nya fruar tittar ni på.
    Ny personal.
    Nytt liv?

    Här kommer ta lång tid att läsa ikapp ser jag.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Reagerade lite på en kommentar som jag såg...
    "Så snälla läsare du har! :)"
    Det är klart att hon har snälla läsare, vad ska hon ha annars?

    Dumma läsare? :P

    Som man bäddar får man ligga.
    Är man en underbar person, får man även underbara läsare och kommenterar :)

    SvaraRadera
  4. Såg idag på ICA Maxi i Kalmar att dom hade dessa kakor. Hoppas dom kommer till din Ica Maxi med

    SvaraRadera
  5. Har du tryckt i dig de där kakorna snart så du kan uppdatera bloggen med lite härliga inlägg?? ;-)
    Abstinens :-S
    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  6. Men oj! Då var det jag skickade inget! :(

    Ett helt lager. :) Ha ha..

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ha ha snusk och choklad! Äh nu får jag konstiga bilder men visst kan choklad användas så också! :P

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!