måndag 16 september 2013

Det är lite mycket nu...

...med två sjuka barn, en trött mamma som inte sovit en hel natt på 14 nätter, en uttråkad hund, ett event att planera och förbereda och en assistent som kommer med jättedumma idéer.

Vi har varit inne hos läkaren idag och penicillinkurer är påbörjade. Alice hade öroninflammation och ska ta åtta tabletter om dagen. Haha, lycka till med den. 

Mitt i mitt kaos kommer min assistent Therese med en idé: "IDAG kör vi igång en PULVERVECKA!!". Allvarligt?! Pulvervadå?! Jag svarade "Hoppas fan att du menar kokain...annars är jag inte med.". 

Det menade hon inte. Jag är alltså inte med. För sån é jag.

over and out.

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Hahahahah Kokain :) Du är så störd!! Sniffa smulad Geisha... har kollat med Fazer och det funkar skitbra för stressade småbarnsföräldrar!!

    Puss och vi ses på lördag!

    SvaraRadera
  2. Haha... det forstås :D
    God bedring med ungerne... og hep hep på energien.
    Kram

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHA! Jag håller med!! Ska det vara pulver ska det fan in genom näsan! LÅT mig äta! HAHAHAHA!!!

    SvaraRadera
  4. Att åka till Hällsnäs ett par nätter i förväg för att sova och kurera dig är inget alternativ? <3
    Krya på dig nu och SOV! Sov på jobbet/i strandstugan någon natt om det behövs och låt mannen göra detsamma en annan natt så att ni får lite sömn!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hahahha skrattar stort!!!!! Hoppas du får sova snart dock.

    SvaraRadera
  6. Litet tips till små medicinätare, dela tabletterna och lägg en bit i taget i en sked yoghurt, funkade kanon på min femåring i somras.

    SvaraRadera
  7. Du din stackare!!! Du skulle behöva lite semester tror jag. Hoppas du kryar på dig snart o du, pulver e inget bra!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!