onsdag 4 september 2013

Finbesök, Arga Stockholmare & Gruppsex!

Idag vankas det alltså finbesök i Sverige och hela Stockholm står stilla. Det här är ju coolt tycker jag! Jag vill också träffa Obama och prata om viktiga saker med honom. Men jag antar att det får vänta tills jag blir statsminister... Stockholmarna är förbannade och spyr galla på sina annars fluffiga Facebookwalls. Jäkligt oväntat, haha. De bor i en huvudstad "där allt viktigt händer" - men när något viktigt händer - då blir de förbannade. "JAG BLIR SEN TILL JOBBET!" Ja, men då skulle du kanske sovit över där igår!!? Var lite glad för fan. Eller flytta ner till Mellbystrand. Det jobbigaste som händer här är att de grusar Kustvägen mitt i sommaren så att man inte kan köra rally.


På Aftonbladet kan man idag läsa om "Porrkonsumtionen i det brittiska parlamentet". (Länk) Över 300 000 försök har gjorts för att nå porrsajter. Jag är ledsen att göra er besvikna. De läser min blogg bara. Veckans sökord enligt google analytics:


* "För sån é jag" - Ja, ni britter borde kanske slappna av lite mer..? You can do it!
* "Meekatt" - Det är jag! Welcome to Meekatt casa!
* "Meekatt blogg" - Press translate-knappen to höger in the högerspalt on the blogg!
* "Naken blogg" - You dirty politiker! Show me yours så visar jag mine!
* "Skrattande idiot" - Det kan also be me...
* "Sucka Penis" - Hm..? Is the penis sad? Vill du talk about it?
* "Gruppsex" - House of Lords goes Big Brother - Wiiiih!
* "Knulla Gunilla" - Nej. Detta har ni helt missuppfattat! She is a Hollywoodfru med mycket tandkött...och mycket ilska. Det är Sivan som är kåt!
* "Bögarnas fel" - Allt är bögarnas fel. Det vet ju alla. 

Nej, om man skulle göra något vettigt idag? Just nu retar jag mig på att min assistent klickar för mycket på musen. Det är inget friskt beteende...jag vet. Så nu blir det Sister Hazel i lurarna, en massa mailande och en VAS med kaffe! 

over and out.

//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. "Bögarnas Fel" - Allt är bögarnas fel. Det vet ju alla.

    Hahaha, jag tar på mig det ( ja jag tar på mig bokstavligt talat ) men även skulden på att allt är bögarnas fel .. ;)

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Tack för att jag alltid får börja dagen med ett gapskratt!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! jag fick tipset om din blogg av min syster så nu sitter jag och flinar och skrattar för mig själv! Tack för det roliga! Hahaha!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!