tisdag 23 februari 2016

Snipp, Snopp & Flopp?

- Mammaaaa? När du och pappa gjorde det där med snippan och snoppen så det blev bebis i din mage...? Gjorde ni det bara två gånger då? (Nu är vi där igen...fan.)

- Eeh...ja. Alice gjorde vi ju en gång och dig gjorde vi en gång. (Bra Malin. Släpp det nu Elton!)

- Men behövde ni inte öva lite innan? Eller visste snoppen vad den skulle göra där inne direkt?! (På riktigt!? Vad svarar man på det?!)


Man kan bara älska 4-åringar, haha. 

over and out.

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Säg bara som det är: att vissa snoppar vet exakt vad de ska göra där inne, andra har inte en susning! 😂 😂
    Ninaerica

    SvaraRadera
  2. Haha...underbara barn. Och din kommentar Ninaerica :-) /Annika

    SvaraRadera
  3. Gud, anonym, helt rätt! Underbart sagt!/Jessica

    SvaraRadera
  4. Jag är sååå glad att mina barn inte har intresserat sig så ingående ännu. *puh*

    SvaraRadera
  5. Hahaha!! Att ungar är så smarta och så frågvisa! Ingen aning vad jag ska säga när jag får frågan. Haha! Underbar kommentar Ninaerica :D

    SvaraRadera
  6. Läs och låt barnen läsa: Mamma lägger ägg! av Babette Cole

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!