torsdag 4 februari 2016

Näthat, Morfar & Usla vinklar!

Det kommer ett inlägg senare idag...om det här med näthat. För vi kan ALDRIG prata för mycket om det! Det är så oerhört viktigt att prata om det, att agera och att hela tiden påminna oss själva och våra barn om hur viktigt det är att vara schysst och att tänka sig för innan man skriver. 

Men först - en ledig dag med Elton! Vi ska hoppa in i Meekattbilen om en stund och köra ner till min pappa i Malmö. Elton ska bara göra klart den där teckningen till "Mofför" innan vi kör...

Gårdagens inslag i TV4-Nyheterna hittar ni här. Ett extra stort tack till reportern som valde att filma allting underifrån. Nästan så att man vill börja näthata sig själv, haha. Så ja, här har ni mig - ifrån min absolut sämsta vinkel, haha. Elton är dock stolt som en tupp över sin TV-debut! 


 over and out. 

//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. Rackarns alltså... jag kan inte se det här i grannlandet.
    Kör försiktigt till Moffa.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hahaha tycket du såg bra ut ja :-D
    Kul att höra en röst på den man läser :-D
    Kram Camilla
    www.minstorafamilj.se

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du var jättefin ändå men reagerade också på att det var konstigt att filma ur den vinkeln.

    SvaraRadera
  4. Du kan stå på huvudet Katten, och alltid vara lika fin. Kramar i massor.

    SvaraRadera
  5. Jättebra, lite konstig vinkel jaa. Men du är så fin så det gör inget :D
    Hoppas ni hade det trevligt hos mofför, stor kram till er.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!