onsdag 10 februari 2016

Bajsbok, Doggystyle & Mr Vain!

Ja, nu måste jag ju avslöja vad jag gjorde Göteborg förutom att umgås med underbart härliga läsare. Jag hade ett möte med ett norskt bokförlag som är intresserade av att ge ut min bok i Norge. (YEYH!?) Det är inte klart ännu men jag har nog aldrig hållit tummarna så hårt som nu, haha. Känns helt galet häftigt och overkligt. Och oavsett om det blir eller inte så har jag fått så mycket positiv feedback på boken och mitt skrivande av dem att jag kan leva på det i flera år. Men ja, blir det verklighet av detta...så blir det åka av! ;)

Blir det inte av så har jag redan fått förslag på en uppföljare, haha. Tack Veronica! Inte bara ungar som  stör oss på dass! ;)


Jag började dagen på gymmet idag. Ja, ni läste rätt. Jag är chockad själv och samtidigt lite besviken över att de inte fanns semlor där. Igår stod det semlor ÖVERALLT. Jag klarade  av 20 minuter på crosstrainern och sen höll jag på att trilla av skiten, haha. Hej spagettiben och usel kondis. Sist jag var på gymmet...var i juni. Så det var ett kärt (<--fruktansvärt!) återseende - men med "Mr Vain" på repeat i lurarna gick det ok. Vi ses kanske igen gymmet och jag. Inte imorgon dock för då kommer jag antagligen att krypa fram, haha. Tur vi har hiss på jobbet!

Laholms tidning la upp en diskret liten artikel igår, haha. Men ämnet är viktigt! Näthatet måste motarbetas och det kan vi aldrig tjata för mycket om! 


Nu ska jag få i mig lite lunch och sen ska det packas tavlor. 

over and out. 

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. Jag ska göra det jag kan för att din bok ska komma ut här. Ska tjata och tjata.

    Undrar om man kan gå in på Laholms tidning och läsa.
    Klem fra nabolandet :D

    SvaraRadera
  2. Man kan inte annat än älska dig. Är jag ledsen eller på dåligt humör så gör du mig glad med dina roliga texter. Du är ta mig fan min idol katten. ❤️ Älskar dina hysteriskt roliga bilder på katter som du lägger upp. Kramar och massa nätKÄRLEK till dig Från Lisa smålänningen som bor i Norrland nu

    SvaraRadera
  3. Vi i Danmark vill också ha din bok Meekatt!!!! Har bott här i 4 år & alla mina väninnor läser din blogg och älskar den! Meekatt for president!

    SvaraRadera
  4. JÄKLAR vad jag håller mina tummar!! Heja dig katten! Det går BRA nu! Du förtjänar allt bra som kommer i din väg och det är din tur att skörda nu. Hoppas innerligt att det blir en norsk bajsbok!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!