tisdag 23 februari 2016

Dags för ett kul event!!

Så - jag sa ju att jag inte skulle gå på ett enda event under 2016. MEN - jag sa inte att jag inte skulle ha några egna. Nu är det dags att hitta på något kul och eftersom att jag ÄLSKAR mina läsarträffar så ska det bli Läsarträff Deluxe - på bästa platsen! ;)



Jag var ju uppe och pratade med marknadschefen inför lanseringen av min bok på Gekås och vi kom överens om att vi skulle göra något kul! Och eftersom att jag älskar att umgås med mina läsare så blir det ett event för er - Meekatt goes Ullared! Vi tar ett dygn och spenderar det i Ullared tillsammans. Vi shoppar, äter gott, dricker vin, slappar, skrattar, myser på hotell, moffar choklad och umgås tills långt in på natten. Sen äter vi god hotellfrulle, shoppar mer (om vi orkar) och sen åker vi hem - med shoppingfynd, goodiebags, kanske lite bakfylla och ont i skrattmusklerna. På lördagen lanseras min bok i butiken och jag ska signera på eftermiddagen. Hur låter det? Vi har satt ihop ett jättebra paket och det ser ut så här:

Meekatt goes Ullared - Läsarevent!

Datum: 19-20 mars (lörd-sönd)
Plats: Ullared

Lördag den 19:e mars: 

11,00 - Vi träffas på Gekås-hotellet (250 m från varuhuset). Vi inleder dagen med en god fika och samlar ihop gänget! Är rummen klara kan vi checka in, annars lämnar vi våra väskor i bagagerummet på hotellet så länge. På rummen väntar såklart en härlig goodiebag!

12,00 - Shopping! Vi har inga tider att passa utan shoppar i vår egen takt och man käkar lunch när man är sugen. Det finns flera bra restauranger och fikaställen inne i varuhuset. Ingen stress. Jag signerar min bok på bokavdelningen på eftermiddagen. 

18,30  - Bubbeltime! Vi samlas och dricker ett glas bubbel på hotellet och jämför shoppingfynd.

19,30 - Middag på Harrys! Vi äter en riktigt god 2-rätters middag, dricker gott och umgås tills vi stupar! Skrattmusklerna ska få jobba!

Söndag den 20:e mars:

Sovmorgon följt av en god hotellfrukost kl 9,30! Sen är det fritt fram att shoppa eller varför inte gå och lägga sig igen och njuta av tystnaden? Hem åker man när man vill.
 

Paketpris: 720 kr/per person och då ingår: 

* Välkomstfika
* Bubbel
* 2-rättermiddag på Harrys (ej dryck)
* Boende i del av dubbelrum (Enkelrumstillägg: 200 kr) 
* Frukostbuffé

Begränsat antal platser så först till kvarn! Maila på info@meekatt.com för att anmäla intresse! Hoppas vi ses och att vi får ett toppenkul dygn tillsammans!




over and out. 

//Meekatt...

OBS: FULLBOKAT! 

10 kommentarer :

  1. Ååhh det hade varit superkul😁 Måste kolla busstider direkt haha
    www.minstorafamilj.se

    SvaraRadera
  2. Åhhh nu önska jag att jag hade körkort!!

    SvaraRadera
  3. JAAAAAAA!!!! Bästa eventet ever!!! 720 spänn?? Hotell, god mat, bubbel och en dag med Meekatt?! NYP MIG FÖR FAN!? Hahaha Mailar NU!!!!

    SvaraRadera
  4. Dansar lyckodansen här hemma nu över att jag fick en plats till årets bästa event! Kanske livets!! Be ware - jag ska krama dig Meekatt om du så vill eller ej!! HAHAH!!

    19:e mars - nedräkning börjar NU!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Åh så roligt det hade varit!!! Meeeen jag kan inte 😔 Förhoppningsvis nästa gång!!! 😊

    SvaraRadera
  6. Åh, just den helgen är jag på intensivkurs för körkort, men jag hoppas verkligen att du har fler event i framtiden! Om jag lyckas ta det där jäkla kortet så kommer inget kunna hindra mig från att gå på dem :D

    SvaraRadera
  7. Ska bli såååå roligt!!
    Meekatt, shopping, bubbel, god mat, skratt, ett gäng härliga tjejer och en natt utan "mamma, maaaammaaaaaa, koooooom hiiiiit!!!". Det kommer bli succé! Nedräkning påbörjad... :-)

    SvaraRadera
  8. Hoppas det blir ett återkommande event! Boka upp hela hotellet som sagt. =D

    SvaraRadera
  9. Hoppas också att det blir fler ggr. Hade varit så kul men såg att det var fullbokat. /Annika

    SvaraRadera
  10. Men nääääääää! Varför missade jag detta?? Nu MÅSTE du ordna fler event snälla snälla underbara Katten! Pliiiiiiiis <3 Jag vill också vara med på detta ju. Puss på dig världens bästa Katt! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!