torsdag 3 december 2015

Nämen?!

TORSDAG  i Meekatt Casa:



"Neej...men vad KONSTIGT Elton! Var kan den vara någonstans älskling? Har du slarvat bort din julkalender? Var kan den vara? Mamma ska hjälpa dig att leta! Nämen...inte under sängen heller? VAR kan den va då? I badrummet kanske? Nähä, inte där heller? Detta är ju JÄTTEKONSTIGT Elton!"

ONSDAG KVÄLL i Meekatt Casa:


Jag vet. Jag är en hemsk mamma. Men nöden har fan ingen lag. Jag köpte en ny kalender idag på Willys. "Nämen?! Titta Elton! Den var ju här bakom soffan! DET var ju tur!"

over and out. 

//Meekatt...

15 kommentarer :

  1. Nej, men Malin då!
    Hahaha, jag dog en smula😂

    SvaraRadera
  2. Det där känns inte som du utan mer att tvångs-göra-inlägg som får folk att reagera. Trist för dig att få äta så äcklig choklad om så är fallet *kräks lte på kalendergodis och vill helst handsprita nu* så nästa gång du köper ny till Elton kan du kanske unna dig riktigt godis till dig själv?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din kommentar känns lite framtvingad för att få folk att reagera. Läser man Meekatts blogg så känns detta VÄLDIGT mycket hon! Trams! Själv äter jag ungarnas godis alltid och inte för uppmärksamheten utan för att min blodsocker skriker STJÄL ALLT DU SER!! ;D

      Radera
  3. Hahaha!! Tack! Gjorde exakt samma sak i förrgår! Äcklig choklad men är man sugen så funkar den!

    SvaraRadera
  4. Hur många gånger har man inte letat efter ungarnas godis fast man ätot upp det själv?! *asg* Skönt att inte va ensam!

    SvaraRadera
  5. Äcklig choklad men funkar till vin! 😂

    SvaraRadera
  6. Man kan ju bara älska dig. Skrattar så jag gråter. "Nämen?!" Hahahahaha!!

    SvaraRadera
  7. Been there done that! Haha

    SvaraRadera
  8. Samma härhemma :-) Lämnade barnen ensamma med mannen tidigare ikväll. När jag kom hem hörde jag honom morra "De där jvla julkalendrarna, aldrig mer!" Det visade sig att 2 av 4 barn stängt in sig med sina och tömt dem. Trevligt barn! Hoppas ni får ont i magen...

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hello! Johannas kommentar ovan är nog missförstådd och inte riktad till dig alls utan till Sofie. ;)
      Välkommen in hit och kommentera på bara, haha. Ha en fin dag! ♡

      Radera
    2. Haha, jag fattade det sen. Är inte hemma i bloggvärlden och eftersom jag fick ett mail med hennes kommentar, trodde jag att det var till mig! Läste sedan om ditt inlägg och förstod sedan att det inte var Elton som käkat upp kalendern och gömt :-D. Det är nämligen så mina barn gör, så det var därför jag tolkade det så. Tyckte du var en snäll mamma som köpte en ny, trots att han tömt och gömt den! Ibland är jag bara väldigt trög, men jag har i alla fall skrattat mycket sen jag såg inlägget och sedan när jag till slut fattade! Tack för underhållningen <3

      Radera
  10. Men Katten...den choklade är ju inte ens god! Bättre kan du ;)

    //Christine

    SvaraRadera
  11. Därför köper jag alltid en kalender till mig själv oxå!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!