fredag 4 december 2015

BOKEN ÄR HÄR!!

Efter trettio års drömmande...och önskande sitter jag här med den i handen. Boken. MIN bok! Det är på riktigt och den är så fantastiskt fin! Det FÖRSTA jag gör är att kasta mig in i bilen och köra mot Cirkelvägen för att visa mamma...för att halvvägs komma på att hon inte finns mer. Fy fan. 8 år snart och fortfarande gör jag så. Detta är det största...och det viktigaste. Och hon finns inte på Cirkelvägen... Den känslan... ♥

Men! Boken är äntligen HÄR! Fick första exet idag och resten är på ingång så att de kan levereras innan jul! Ni kan förbeställa den i webshopen!  (<--Länk!)

http://www.meekattmedia.com/shop/product/lat-mamma-bajsa-ifred?tm=webshop
 ♥ 

Tack Hanna Amanda för hjälp med det fina omslaget! ♥

over and out. 

//Meekatt... 

6 kommentarer :

  1. Jag är säker på att din mamma ser dig varje dag, och att hon är så stolt över dig och din bok.
    All kärlek <3

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!
    Jag tror din mamma finns med dig alla dagar, hon glädjs lika mycket över boken som vi alla gör .<3
    Stort, Stort GRATTIS igen! ..=D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow, så fin! Grattis! Och jag är så stolt och glad över att min fina, duktiga systerdotter fick äran att göra bokomslaget! 😊🙆
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Åh, så himla kul! STORT GRATTIS! Kram ( jag vet du gillar inte det har jag läst, men det gör jag ; ) ) Louise

    SvaraRadera
  5. Nu är boken beställd

    SvaraRadera
  6. Så sjukt glad för din skull! ❤
    Grattis grattis grattis!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!