måndag 21 december 2015

Kärlek, Fraktbolag & Boksignering! ♥

Har massor att skriva men just nu har jag så fullt upp med att packa böcker och andas...så det får vänta. Tack alla fina ni som kommenterat, mailat och messat de här dagarna. Den här tiden på året är jättetuff för mig men jag kämpar på...en dag i taget. Idag fick jag en ENORM blomsterbukett via bud ifrån underbara "Knäppisfamiljen" i Göteborg. Samtidigt som jag sörjer och saknar det jag inte har så är jag så innerligt tacksam över alla fina människor jag faktiskt har i mitt liv. Så tack! ♥


Boken kom idag...efter en MASSA strul och förseningar. Dock var lite mer än 100 böcker trasiga och kantstötta. Jag. Bryter. Ihop. Dhl skulle leverera med express men det fungerade såklart inte denna gången heller. Men Jetpak Halmstad saved the day med trevligaste chauffören som belönades med bubbel och fjäsk! Tack Rikard för bästa servicen! Var beredd att muta med min kropp men insåg att det kanske mer skulle ses som ett hot än en muta och valde bubbel istället.

Imorgon tisdag sitter jag på Bokhandeln i Laholm och signerar böcker mellan klockan 14-16. Yeyh! Vår fina bokhandel som jag brukar gå och sniffa på böcker i. Nu ska jag få vara där med MIN bok! Kom och köp julklappen eller bara för att säga hej...så jag slipper sitta där i min ensamhet och skämmas, haha.

Välkomna till vår fina Bokhandel kl 14-16
 
Nu ska jag skriva en krönika och sen ska jag ta årets längsta dusch! Imorgon bitti håller vi tummarna för att TNT levererar. ;)
 
over and out.
 
//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Sitter och morrar lite här hemma för att jag jobbar fram till 16.15 imorgon:(

    SvaraRadera
  2. ... och jag sitter å morrar över att det är 150 mil till Laholm...!

    SvaraRadera
  3. Och jag sitter och njuter med en alldeles ny bok i min hand.
    Tack för min fina julklapp! Ska njuta när sambon jobbar, med ett glas glögg och en stor hushållsrulle så jag kan torka ögonen när jag skrattar så jag gråter, spottar av ilska och blir så rörd att tårarna rinner - har tjuvkikat.. ;)
    God Jul, katten - glöm inte att koppla av och njut!
    Kram ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!