onsdag 9 maj 2012

Dating, Lekar & Kvalitetstid under täcket!

ALICE: "Mammaa...mammaaaaa!? Duuuu? Om du skriver "ej-darlin" och "pung och s e" på datorn och väntar lite så kommer det ut en partner sa dom! Mamma, skriv "pung och s e" också - glöm inte det! Och skriv sen Malin på datorn och sen Alice och sen Elton och Freddy. Så hittar datorn en partner till dig mamma, bra va?" 

JAG: "Men gumman, jag har ju redan en partner. Pappa är ju min partner. Man kan ju bara ha en."

ALICE: "Men mammaaaa? Du kan väl TITTA lite på dom? Man kan ju alltid titta lite på snuggingar! Du får inte pussa på dom men JAG får pussa på dem...och på Elias. Jag är kär i han. Han kanske finns på ej-darlin och s e? På dagis...när han slår mig...då bryr inte jag mig om det. Då pussar jag bara han och försöker ta han. Och då får jag leka med han igen! Så gör man på ej-darlin tror jag mamma..."

JAG: "Slåss och pussas?"

ALICE: "Nej, man försöker ta varandra liksom. SEN pussas man nog med sin partner. Sen får man leka med han. Synd mamma att man bara får ha en va?"

Alltså, den tjejen är inte så dum...


Nu kom äntligen Freddy hem efter två dagar i Norge och han hade Geisha med sig. Kan man ha en bättre partner?! Nu ska jag ta en dusch, smörja händerna med Helosansalva, läpparna med Idomin och krypa ner under täcket för en timmes kvalitétstid - Grey's anatomy! Wiiiih!

over and out.

//Meekatt...

35 kommentarer :

  1. Ha ha underbara tös du har!! =)
    Vart får dom allt ifrån?

    Åhh underbart med kvalitetstid =)

    O Geisha =)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hon är ganska rolig. ;)

      Geisha is da shit!

      Kram!

      Radera
  2. Helrätt, man skall inte underskatta en timme ensam i sängen...

    SvaraRadera
  3. "Om du skriver "ej-darlin" och "pung och s e" på datorn och väntar lite så kommer det ut en partner sa dom!"
    VART kommer den där partnern ut? Fråga Alice om hon har något förslag på vart de ramlar ut från. Kanske beror på vilken dator man har också? Fråga kloka dottern det! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tydligen ska man bara trycka på 4:an så kommer de bara gående..?

      Ja, jag vågar ju inte prova. Jag har redan en partner! Men prova du! ;)

      Radera
    2. Vad glad jag blev av din kommentar! Välkommen ska du vara :D Fick nästan lite prestationsångest nu men det får ge sig! ;)

      Och jag har ju också stadigt sällskap så frågan är vilken man ska låta prova den här nya dejtingmetoden på? Jag ska kanske börja tipsa min vänner utan partner om det och få en utvärdering efteråt! Känns väldigt risky om jag skulle trycka på 4:an och ut hoppar massa män och sen kommer min egen hem genom dörren. HUR ska man förklara det liksom?

      Radera
    3. Haha, ja det kan ju va lite känsligt...
      Skicka hit dem om det funkar - jag har stort garage att gömma dem i! ;)

      Radera
  4. Ha ha fan klockrent, det förändras inte mycket upp i åldrarna heller...ska prova hennes variant tror det är ett vinnande koncept :D

    SvaraRadera
  5. Men hon är väl för (h)ärlig :) Men jag tror inte det finns en sån underbar partner där som kommer hem med geisha, där är nog din Freddy "The one and only". Äkta kärlek dä! Kram

    SvaraRadera
  6. Greys missar man ju inte bara! En partner till?? Nä tack, det räcker med en;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det räcker med en - jag håller med! Bara man har en som kommer hem med Geisha emellanåt! ;)

      Radera
  7. Hahaha härlig hon är! Gött att mannen är hemma igen:) Kraaaam fina du

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, skönt att ha honom hemma...så vi kan dela på konflikterna, haha.

      Kram!

      Radera
  8. Du, hon är ju riktigt, riktigt smart din lilla tjej! Så bra hon hade klurat ut det där! En ansökan om medlemskap i Mensa ligger nog nära till hands, eller hur!

    Ha det gott med din Geisha! Haha, det behöver man ju absolut inte påminna dig om!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja hon är ett geni! ;)

      Nej, DET har jag koll på - alltid! ;)

      Kram!

      Radera
  9. Haha Denna Alice hon måste brås på sin mor Hihihi! Sköna du, har fortfarande inte kommit över att du inte vann någon av titlarna i helgen... Jag röstade ju på dej vart jag kom åt och i varje kategori! Inte rättvist för fem öre... Men men för mig är du ändå bäst!
    Får trösta mig med ... Marabou JORDGUBB... Det fanns två kakor igår OÖPPNADE
    Alltså bara inte saker och ting är öppnade så klarar jag att stå emot men så hade 16 åringen lyckats skada fingret så blodet rann. Vis av erfarenhet sa jag åt honom att sätta sig, han gjorde det men fräste till sin sjukvårdande mor att det var ju barnsligt. När jag står med huvudet i medicinskåpet för att leta förband hör jag lite ynkligt från köket... Mamma jag känner mig lite dåsig.... Shit Shit ... Slängde mig ut i köket, tryckeriet sonen så han ligger på en rad med stolar och hivar upp hans ben i vädret. Efter en kort stund tittar han på mig och blicken jag fick sa Vad sysslar du med? Han försvann en kort stund nerkom sig och när han hämtat dig lite slängde jag fram ena chokladkakan med Marabou Jordgubb... Han fick 1 rad för att få upp blodsockret lite ... 1 rad på 200 gr.... Tror det är 1 rad kvar nu.... Som tur är har någon annan i familjen nallar av den och jag tänker inte göra någon affär av det... Endast tacksam för varje kalorier den personen sparat mig... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naw, snälla fina du! Jag vinner nästa år, hehe. Misstänker att det ligger lite business bakom det där... Stora bloggar - mkt reklamintäkter... ;)
      Men jag är lika glad för det. Sover exakt lika gott utan ett diplom på väggen, haha.

      Marabou Jordgubb!! JAG vill också ha ett sånt!! Finns ju fortfarande inte här!
      Ja, bästa medicinen är choklad - mot allt! Känner mig svimfärdig mest hela tiden här, haha.

      Kram!

      Radera
  10. Fniss, goa unge. Hon och Babblis kommer nog komma bra överrens när ni kommer, vilka historier vi kommer få höra.... (hjälp)

    Saknar dig och längtar tills ni kommer!!!
    Kram
    Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hjälp! Stackars oss, haha. ;)

      Åh, saknar dig med!! Vi måste boka ngt snart så vi har lite att längta till!

      Kram fina du!

      Radera
  11. Den tösen kommer gå långt....det kan jag säga dig....;-)

    Nästa VIPkväll bestämd till den 30/5 kl 18.30. Kommer du ?
    Please.........

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tror hon blir statsminister! ;)

      JA!! Klart jag kommer!!!!!

      Kram!

      Radera
  12. Ha en trevlig helg kära du
    kramar

    SvaraRadera
  13. Hej vännen !=) ville bara kika in och önska dej och dina en supermysig helg !
    Massa kramar

    SvaraRadera
  14. Klok som en klockarkatt eller nått.. eller klok som sin mamma och fnula =)
    Pöss på rövva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja var får hon all denna klokhet ifrån? ;)

      Radera
  15. Hahahaha klockrent!

    När min dotter var 7 år kom hon hem och skrev in T J E J E R . S E på datorn, för det hade killarna i hennes klass sagt att hon skulle göra (fnissandes)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, hjälp! Vågar inte ens tänka på vad som dyker upp där...

      Radera
  16. Man får INTE läsa din blogg medans man nattar sina småbarn ...
    Härliga Alice, var får dom allt ifrån?? ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag kanske ska sätta en varningstext i bloggen? ;)

      Radera
  17. Hahaha underbart!

    Och följer du DH efter svensk TV är det några avsnitt kvar. Jag följer där USA är och då var det sista igår. Men i Sverige är det kanske bara två eller tre avsnitt kvar tror jag, så snart är det la grand finaaale ^^

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!