onsdag 16 maj 2012

Blottare, Gravidsex & Polisanmälningar!

Ja, det är ju hög tid för en nyhetsuppdatering! Här följer Rubrikerna - Meekattstyle:

"Snabb blottare på Gekås camping" - (Länk) Fan vad meningslöst att vara en snabb blottare. Det är som att köra glassbil...och aldrig stanna. Jag menar...man vill väl sälja glass?

"Campingarna i Halland bland de mest besökta" - (Länk) - Haha, ovanstående rubrik förklarar ju det. Vi hallänningar gillar uppenbarligen ku...lglass. (Förlåt. Jag är trött.)

"Se Kents liveinspelning" - (Länk) Va?! Kent? Nej, nu får ni ge er..?

 

"Köp boken "Kunglig Babylycka" (Länk) - Men jag spyr lite. Kunglig babylycka? Innefattar den boken kaskadspyor, bajsblöjor med skit ända upp i nacken, febriga nätter med tandsprickning och trötta mammor som inte ens orkat kolla sig själv i spegeln på flera månader? Bitter? Skit på er. Kunglig babylycka...Estellekoftor och hemmasnickrade hundväskor till Madeleines råtta...jippie... Tack för all denna info.

"Camilla om kärleken: Jag vill att vi rymmer" - "Camilla Henemark vill inte berätta vem han är. Inte hänga ut honom. Den nyfunna romansen har ett annat liv, utan intresse för uppmärksamhet i det här sammanhanget." Ja, DET var ju en helt ny sida av Camilla the coffeegirl. Stackarn har väl fått skrivkramp... 

"Förklaringen till den nakna mannen som dök upp i bild" (Länk) - Ja, nu är ju storleken inte viktig (<--yeah ringt, haha) men jag blev lite rädd när jag såg bilden. Ska man olla en MFF:are under pågående intervju måste man åtminstone kunna "nå fram" till målet?

"Ryanair stänger sin webbplats" - (Länk) Och i sann Ryanair-anda kommer en ny webbplats att startas upp. Det kommer kosta 100 kronor att logga in...ett tillägg på 150 kronor om man vill söka en flight....vill man sedan boka kostar det ytterligare 200 kronor. Har man önskemål om återresa kostar en ny sökning 150 kronor... MEN det är fortfarande Ryanairpriser! Flyg till Paris för EN krona!! Wohoo!!

"Nya supermetoden: Så botar du svullen mage!" - Eeeh....bajsa?

"Sex - när du är gravid" (Länk) - Allvarligt? Det är ju ingen hemlighet att jag inte direkt älskade att vara gravid...trots att jag lyckades hitta "10 bra saker med att vara gravid!" (<--länk). SEX var fan inte så enkelt...och de få gånger lust sammanföll med en sovande Alice var lätträknade och sammanföll ofta med en stor jävla fest...i min livmoder. Vi fick tips av en trogen läsare (hallååååå?) om att köpa en sexgunga...för att "få till det" när magen var i vägen och jag hade ont överallt. Den höjde inte lusten direkt...

Ja, är du kåt nu?

"Fångad - i surdegen" (Länk) - ÄNTLIGEN kom det ett uttalande i den svenska politiken som Jimmie Åkesson förstod. Statsministern dricker för mycket Ramlösa - rapar - och Lille Skutt skiner upp som ett barn på julafton! "Titta pappa! Den där farbrorn pratar som jag!" Men du kan hänga lyckokallingarna på tork igen grabben - det finns inga vi och dem. Det finns bara vi...och hen!

"Par i gräl om trisslott" (Länk) - Det här är ju fantastiskt! Ett par köper en lott...skrapar fram tre TV-apparater och står inför det spännande momentet att få skrapa fram en eventuell jättevinst i direktsänd TV. Men då bestämmer kvinnan sig för att hela vinsten ska bli hennes, mannen polisanmäler och nu kommer det bli en förbaskat tryckt stämning när Tilde de Paula frågar "Vad ska du göra för pengarna?" i Nyhetsmorgon. Fly landet? 


over and out.

//Meekatt...

32 kommentarer :

  1. Hahaha skööön du e! :) Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag fastnar på att Camilla Henemark dejtar men inte jag....blir liksom lite bitter där. Inte för att jag inte unnar henne dejting...men jo jag blir lite bitter. Men så har hon kanske inte heller en högljudd och vilt trotsande 4-åring som är med henne at all times vilket ibland begränsar dejtingmöjligheterna...Bitter, japp nu lät jag bitter. Ska man inte vara, det blir man ful av har jag fått för mig. Härlig blogg, tack för ännu ett roligt inlägg :) Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaah! Det är därför jag är ful!! ;) Jag är fan lite bitter emellanåt jag med!

      Kram!

      Radera
  3. Hahahaa, du är ju bara så underbar :-D Ungarna tror att jag blivit mera knäpp när jag sitter här och garvar :-D Kramens

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, skönt att man kan sprida lite glädje! ;)

      Kram på dig! <3

      Radera
  4. Haha, sådana här nyheter på tvkanalernas nyhetssändningar skulle nog f-n göra att man klarade genomlida ett avbrott i filmen ;)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tror på en framtid som nyhetsankare på kanal 5. Paulo Roberto ska bli min väderflicka!

      Radera
  5. Hahahaha skrattade så halva koppen kaffe pryder mina mjukisar här i soffan :)

    SvaraRadera
  6. De är ju tragiskt att Camilla måste känna sig tvingad att meddela pressen för ett one-night-stand. De har tydligen bara haft ett dygn (eller helg) tillsammans. Hennes livserfarenheter borde kunna räkna ut odds på om den relation är stabil el inte än. Fast jag ömmar för henne, hoppas hon återfår den respekt hon faktiskt är värd.

    / Från en ännu större LOSER än La Camilla - nämligen La Cheeky Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så klok La Cheeky Malin! ;)

      Radera
  7. Hahaha! Vad ska du göra för pengarna?
    Fly landet?
    Jag älskar dina nyhetstolkningar!

    SvaraRadera
  8. Äntligen lite riktiga nyheter! Tänk så insatt jag skulle vara om tv's nyheter lät så här! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur? Det gäller ju att lyfta fram det på rätt sätt bara! ;)

      Radera
  9. TACK! Behövde verkligen ett rått skratt idag..... :)

    //Hon med samma namn...

    SvaraRadera
  10. TACK söööta du för tipset om klänningar! Wihooo fanns ju massa snyggt! :) Hahaha jaaa bröllop är ju så ljuvligt kul så man skulle vilja gifta sig en gång om året eller så.. Kraaaam <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en toppensida! Hoppas du hittar något bra!

      Kram!!

      Radera
  11. Nu hoppas jag verkligen att Ryanairs sida är klar i tid som utlovat och INTE kommer ta betalt per inloggning - måste ju checka in oss senast måndag annars blir det ingen Provence resa...!:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, Provence!! Vad ljuvligt!! Kissa innan ni stiger på planet, det kostar säkert extra med toalettbesök också! ;)

      Radera
  12. Hahaha, åh gud, den där bilden under texten om sexgungan alltså... Kan inte sluta skratta.. "Är du kåt nu?"... Jag dör lite :DD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hur sexig känner man sig där liksom?! ;)

      Radera
  13. Din trogne läsare är aldrig alltför långt bort.
    Och tipsar gärna i fler frågor....

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad skönt att läsa! Trodde du var förlorad till snuskbloggarna! ;)

      Radera
    2. Meeen dååå...!
      Här finns ju redan allt av värde. Hehe

      Å Malin! Du é fan bästast...Tres Amusant, Tres Jolie et Merveilleux.

      /Anondoderorsos

      Radera
  14. Ska fråga min man nästa gång om han går i gång på det där! Hahah kan inte sluta skratta här =) Jag och lilla Alice har samma favorit program jag testa det i kväll förutom frukten då efter som han är en anning liten och chokladen hoppade jag *stolt* hihi och det gick jätte bra kvart i 8 sten somnade han, skönt med lite egen tid.
    Tack för att du är med i min tävling!
    Massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt!! Ja, egentid is da shit! ;)

      Kram!!!

      Radera
  15. Hahaha, underbara underfunderingar.

    SvaraRadera
  16. Haha så bra!

    Och så jag garvade åt Triss-klippet, har jag inte sett förut. Haha. Åh. EN MILJOOON! *kontrollruta* öh-oh.

    Och duuu! vänta här. Fiskpinnar i brödrosten och makaroner i vattenkokaren? Seriöst? HAHA! Vilken människa ;-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja...brödrosten var lite väl konstigt...men ganska smart! Jag skulle dock inte vilja roista mackor i den sen...

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!