lördag 5 maj 2012

Badkarsblogg?

Ja, då är jag återigen i huvudstaden och minglar med trevliga människor. Vi kom hit vid halv elva idag och min plan var att checka in, gå upp på rummet och styla om mig från ful till lite snyggare. Men där fick jag så jag fes...

De snygga "piccolosarna" (? haha) snodde väskorna och sen skulle vi visst inte återse dem igen förrän klockan två. Så ja, jag fick gå som jag var...posera för kameror i vita fula gympadojor o jeans.

Mässan var/är kanon, vi har fått massor med roliga grejor, fått höra av Katrin Zytomierska att fiskpinnar är skit och fått orgasmsgel! Det MÅSTE ju vara kanon för mig som har enkelrum inatt?!

NU misstänker jag att övriga mammabloggare minglar och knyter kontakter. Jag gick in på rummet och upptäckte att jag hade BADKAR!! Wiiiiih!!! Så nu ligger jag i badet...med ansiktsmask och ett glas rött...och äter Geisha! Life is good..!

Over and out.

//Meekatt...



37 kommentarer :

  1. Wow, vilken lyx att få njuta av ett bad och Geisha!!! Lova att du inte kommer upp förrän du är russinskrynklig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så lyxigt!! Jag låg i en halvtimme sen var det dags för mer mässa! Men jag hann med ett bad till, haha.

      Radera
  2. Åhh låter underbart!. Bara njut. Ja då kan ju natten bli trevlig ha ha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, eller hur!? Jag har dock kvar krämen! ;)

      Radera
  3. Åh vad gött!! Bada för mig med eller drick ett pr glas åtmistone. Var på krogen igår och skule behöva en återställare :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tog en återställare för dig! (eller två) Hoppas det hjälpte! ;)

      Radera
  4. Åh, härligt. Njut! ;) Och önskar dig/er en superbra kväll ;)

    SvaraRadera
  5. Mysigt!! Njut nu och ha det så kul! Känns trist att inte vara med er alla där uppe!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättemysigt! Ja, du saknades ju där!! Men det får du ta igen nästa år!

      Kram kram!

      Radera
  6. Vi är 6 stycken smått galna tjejer födda samma år, bor i samma håla och går i samma klass. Vi startade denna bloggen för att vi helt enkelt vill dela med oss utav allt roligt som händer i våra liv. Kolla in våran blogg och du kommer vara en loverboys diggare för livet

    SvaraRadera
  7. låter onekligen väldigt mysigt =) Önskar jag kunde följa med på bloggträffar men alla är ju för mammor =( Kram ändå

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu har jag varit på två träffar och det är ju jättekul! Men ja, det borde ju finnas fler bloggträffar och då inte bara för mammor!! Jag kanske skulle ordna en? ;)

      Kram!!

      Radera
  8. Du är en sann livsnjutare:-)
    Ha nu så kul!!

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Badkar o rödvin låter som en bra kombination:) Geisha kan jag var utan...

    Ha så kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En perfekt kombination! ;) Men INTE utan Geisha!?

      Kram!

      Radera
  10. Åh vad härligt!!! Jag kommer som ett skott och hoppar i med dig! Fasen också, jag borde varit där!! Fast då hade du ju inte fått det lika lugnt och skönt förstås... haha. Jag lyckades ju sabba det där med "lugnt och skönt" förra helgen...

    Saknar dig!

    Kramar i massor
    Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vännen, du skulle varit med!!! Och vafan, det FINNS ju inget fredagsmys iaf - jag har ju sagt det! ;)

      Saknar dig! Jag & Kravallis kommer snart och hälsar på!

      Kram!

      Radera
    2. Ja, du skulle varit med!!! Och vafan, det FINNS inget fredagsmys iaf, så du sabbade inget alls, haha. <3

      Saknar dig med! Jag och Kravallis kommer snart och hälsar på!

      Kram!

      Radera
  11. Badkar e underbart! Passa på och njut du, ladda inför kvällens bravader;)
    Hoppas du får en heltfantastik kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskar badkar! Har inget hemma så det gäller att passa på. :)

      Tack fina, jag hade en toppenkväll!

      Kram!

      Radera
  12. Men duuu gullegurkan vad härligt! Hoppas du fick en go stund! Åhåå vad jag hade velat va där med dig o den andra delen av ligan och svävat runt i natten.. Hoppas du har en sketakul helg! Kraaaamar från mig <3
    www.annapannaochlivet.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅH!! Du skulle varit här!! Saknade dig och gänget på kvällen!! Nästa år måste alla ni med så det blir bra "ös" på kvällen!!

      Men ja, det var jättelyckat!

      Stor kram på dig snygging!

      Radera
    2. Jaaa nästa år måste vi fara runt på sånt här allihopa :) Underbart glad att du haft en bra helg!:) Gött att du saknade oss liiite iallafall..känns bra ;)
      Ha en fin vecka du vackra kvinna! Kramar från mig

      Radera
  13. Ja man blir ju jätte glad och rörd även om man inte har en chans att gå vidare! :P

    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hallå! DU har väl en jättestor chans att gå vidare!? Sträck på dig underbara du! :)

      Kram!!

      Radera
  14. Åh vad mys!! Men varför inte bara skita i galan och njuta av badet!! Fan vad nice! Vi har inte badkar här hemma. :(

    Krams!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljuvligt! Vi har inte heller det så jag är alltid snabb i badet när jag är på hotell, haha. Jag hann med två omgångar! Och ja, ett tag övervägde jag att ligga kvar och strunta i resten. ;)

      Kram!

      Radera
  15. Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com och en valfri barntavla från dotto.se

    Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag kollar in!! Tack för tipset! ;)

      Radera
  16. TACK!!för att du gjorde den här helgen fylld av skratt! ;)

    Kram Maggan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv!! Och jag ska skicka bröstbilden, haha!
      Grattis till vagnen igen!

      Kram!

      Radera
    2. Haha, ja en sån bröstbild får man ju inte varje dag ;)

      Tack, ja nu åker lillan runt i sitt vrålåk =)

      Radera
  17. Haha lyxlirare med badkar. Men hur lyckas du? Sist utan smink och nu detta. Hm. Men du lär dig ska du se. Nästa event kommer du fixa allt galant. ;-)

    Fiskpinnar förresten är GUDS GÅVA. Jag älskar fiskpinnar. Katrin har fel. ^^

    SvaraRadera
  18. Du är underbar.....sorry att jag inte hunnit in hit.....jag är inte helt i fas med mig själv just nu.

    Kommer lägga ut en inbjudan till VIPEN som blir den 30/5 i lilla Veberöd. Det blir på kvällen från 18.30. Hoppas du kan komma denna gången. Ta med en hel busslast folk om du vill.
    KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!