tisdag 1 september 2015

Tacksamhet, Påklistrande leenden & Bögslungan?

Först och främst - TACK alla underbara ni för all nätkärlek på bloggen, i mailen och på Bloggens Facebooksida. Jag är mållös. Jag läser allt, försöker svara er alla och jag är oerhört lyckligt lottad som överöses med så mycket kärlek när jag behöver det som mest. Det är som vanligt 99% positiva mail och 1% idioti. Ibland blir det lite svårt att skaka av sig och igår gick det lite för långt när folk önskade livet ur både mig och mina barn. Men ni ska veta att jag suger i mig ALLT det positiva även om jag kanske inte förtjänar alla lovord och hyllningar, haha. Ni. Är. Fantastiska. Tack! ♥

Ny dag - nya tag! Radera inkorgen och in till stan med en aning påklistrat leende för pressfoton, möten och lite sponsorträffar. Och så en räksallad på Espressohouse var ju planen... Idag har kattfan klorna utfällda HELA dagen så håll er undan!


 
Har klarat av en kul intervju på Hallandsposten där jag nu tar mig an en ny roll som krönikör. Jättekul med mer skrivande på "himmaplan" och även om Halmstad kryllar av Prettormorsor (haha) så ska jag nog få dem att uppskatta lilla mig! Tack Hallandsposten för förtroendet! Det här blir kul! Och förlåt fotografen idag för mitt "Neeeej, inte så!!! Man fotar UPPIFRÅN!! Nej, där var jag ful! Inte den!! HAHA, SER JAG VERKLIGEN UT SÅ DÄR??!" Han hade det inte lätt...alls. Men sån é jag!
 
 
Nu ska jag fortsäta tjura över rådande "räkkris" som innebär att jag fortfarande inte får min dagliga räksallad på Espressohouse. Jag. Blir. Trött. Jag skiter väl i om räkorna har en kris!? Jag behöver mina dagliga rutiner! Jag är katt...med en släng av OCD. Jag behöver mina räkor!
 
Tack finaste Tommytott (med bögslungan, haha) för det här fina inlägget idag! Love u!
 
over and out.
 
//Meekatt...

20 kommentarer :

  1. Är så STOLT över dig min älskade vän! Ska bli så kul att läsa dina krönikor i HP. Sluta aldrig vara DU! Du är helt fantastisk! Och fan ta räkornas kris! ;-) Älskar dig! Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack hjärtat! Älskar dig!

      Och ja, fan ta räkornas kris! haha

      Radera
  2. Idag är en sån dag man skulle råka se dig på Ica och överfalla med en stor kram innan du hinner fatta vad som händer, gärna med ett paket räkor i bakfickan och kanske något choklad. Bästaste Malin som roar oss på alla sätt, grattis och lycka till med ditt nya jobb.

    Kram Chokladvampyren ♥

    SvaraRadera
  3. Heja Meekatt och lycka till med ditt krönikörande. Jag håller på dig, fattar inte hur vissa morsor tänker och uppfostrar sina barn. Jag är glad att mina år som småbarnsmamma är över, fast varje ålder har ju sin charm även 29, 25 och 20 åringar kan driva sin mamma (och pappa) till vansinne ibland. Det bästa är när dom kommer hem, man får en kram och dom säger -Tack för ni uppfostrat oss till dom vi är idag <3 då blir man alldeles varm och bubblig i hela kroppen. Man har säkert gjort fel i andras ögon ett flertal gånger.
    Du får flytta, för häruppe har inte räkorna kris åt räksallad igår :D
    Läste Tommytotts blogg, ni är så härliga människor båda två.

    Stor kram och stå på dig <3 <3 <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! ♥

      Ja, det är ju så...att alla åldrar har sin charm. ;)

      Stor kram!

      Radera
  4. Älskar ordet bögslunga 😂😂😂

    SvaraRadera
  5. GRATTIS HALLANDSPOSTEN Till Meekatt!! Bästa draget ever!

    SvaraRadera
  6. Härligt. Äntligen något läsvärt!

    SvaraRadera
  7. Sveriges bästa bloggare! Kärlek till dig för att du orkar debattera med idioter utan att sjunka till deras nivå.

    SvaraRadera
  8. Hej
    Du förtjänar alla lovord och alla positiva ord .Du är toppen tycker vi som känner dig.Fortsätt att skriva så att man både får skratta och gråta.

    SvaraRadera
  9. Dina alster är alltid så välgörande. Jag blir så glad av att läsa din blogg. Tack för att du skriver! :)

    SvaraRadera
  10. Alla katter har väl OCD? Trodde det ingick i konceptet katt :P

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!