torsdag 22 januari 2015

Mer frikort åt folket!

Sex avsnitt av "Suits" och två glas vin förgyllde den här mammans onsdagskväll. Freddy somnade i vanlig ordning vid nattning av barnen. Men alltså...den här serien! Vem behöver Mr Grey...eller Freddy...när man har Harvey Specter? Jag är lite kär faktiskt och har nu utnämnt honom till ett av mina frikort. Mer frikort åt folket!  


Idag ska mina nya skrivare installeras och det ska bli en jäkla fart på jobbet! Men först ska jag åka in till stan och sätta mig på Espresso House och skriva en krönika...som inte handlar om Harvey Specter... ;)

over and out.

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Same same here! Alltså när jag såg första avsnittet en natt för några år sen på SVT så var jag fast! Nu har jag kommit ikapp serien och längtar tills nästa!!

    SvaraRadera
  2. Säsong 4 börjar i en mycket nära tid i USA! Ska hitta ngt bra sätt att se den fort :)

    SvaraRadera
  3. Allt borde handla om Harvey Specter, världen skulle vara så mycket bättre då! Slu-hurp!

    SvaraRadera
  4. Jag vart fan förälskad i den där Specter och googlade så klart skådisen. Förälskelsen dog när jag såg en orakad, rufsig, solbränd och skrattande kille istället för den välkammade, kostymklädde vassa mannen. :D
    Så googla fan aldrig illusioner!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!