lördag 11 augusti 2012

Uppmärksamhet, Analklåda & Skam!

Ibland...skäms jag lite över mig själv. Som nu. 

Jag fick nyss ett mail ifrån Boris Lennerhov (VD på Gekås, Ullared) och han har tydligen läst mitt inlägg om Ullared. Ja, mannen har ju humor så det är ju lite kul. Att han dessutom tar sig tid att skriva ett mail är ju ännu roligare. Tack Boris...och förlåt, haha!

Jag gick dock in och läste igenom mitt inlägg och spontant känner jag "ANALKLÅDA?!" "BODYBAG?!" "TOYOTARÖVBALLE?!" Var jag tvungen liksom..? Ja, jag är ju inte direkt känd för att förfina något. Jag säger som det är - sån é ju jag!

"Hej Meekatt,
Läste din fascinerande upplevelse från Ullared!
Jag måste säga att du träffar rätt bra huvudet på spiken.
Alla människor är dock olika individer och just när de kommer till Ullared uppstår ofta en personlighetsförändring!
Jag kan lova dig att det finns heller inget varuhus där man behöver plocka upp 200 fyllda kundvagnar som kunderna lagt på annat ställe när man ångrade sig eller kanske var slantarna plötsligt slut.
Vi gillar dock läget för precis alla människorna har likadana pengar när de kommer till kassan!

Hoppas får se dig snart på Gekås Ullared igen, så snart ångesten lagt sig och du behöver lite nödvändiga grejer!

Ha en härlig höst!

Med vänliga hälsningar / Best Regards

Boris Lennerhov
VD"







Tack Boris! Jag laddar om för ett nytt besök i september! Analklådan får jag lösa på Apoteket, Toyota är ju egentligen en ganska bra bil och det ÄR ju bra med en bodybag om olyckan skulle vara framme! Ångesten börjar redan släppa och jag ångrar att jag hängde tillbaks den där gröna jackan för 229 kronor. Du kanske kan hänga undan den till mig? ;)

over and out.

//Meekatt...

24 kommentarer :

  1. HAHAHAHAHA! Underbart!! Boris är ju en riktig sköning! Fan vad roligt att han mailade.

    Du är inte klok katten. Det är ju därför vi älskar dig! Hahaha!

    Ha de gött!

    SvaraRadera
  2. Faaan, du skulle ha kompletterat med din storlek så hade du kanske fått jackan med posten av Boris!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha! Vad härligt! :-) Men, skulle du inte skriva så direkt ifrån hjärtat, så var du ju inte lika rolig! VI tycker att det är kul, även om du måste skämmas lite dådå! ;-)
    (Och din man, kan ju bar låtsas att han inte känner dig! :-))

    / Nina U

    SvaraRadera
  4. Det är bara att niga för Drottning Malin. Grattis! Skitkul!!!

    SvaraRadera
  5. Hahaha UNDERBART!!! Kan man annat än älska både dig OCH boris?!
    KRAM
    Ps jag kan gärna hänga med dit som mentalt stöd ;-) dock har jag drygt 110 mil att åka så framförhållning vore tacksamt ;-)
    Hahaha kram (igen)

    SvaraRadera
  6. HaHaHa!!!!! Helt underbart :)

    SvaraRadera
  7. Hahaha klockrent! Härligt med människor som har humor och inte ser svart och vitt på allting (läs: mammamaffian) ;-)

    SvaraRadera
  8. Hahahaha...igen...Galet härligt att han skrev! :-) Meekatt äger<3

    SvaraRadera
  9. Hahaha Usch jag är så dålig på att kommentera nu under semestern, men jag blir lika glad och skrattar lika högt varje gång, för det där med Ullared! herre Gud vad sant det är.
    Kram på dig. Nu går vi ut i solen.

    SvaraRadera
  10. Underbart!
    Undrar om han brast i skratt så tårarna sprutade, vid flera tillfällen, precis som jag :-)

    SvaraRadera
  11. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Men Maaaalin!!!? ;)
    Jag kan inte sluta skratta! Inlägget är så klockrent, Boris svar är klockrent! Så jäkla kul att han tog sig tid!

    Alla älskar Ullared! Alla älskar Meekatt! Hahahaha!!

    SvaraRadera
  12. Haha :) All reklam är ju reklam :) snyggt jobbat :) Kan man få se en bild på jackan i september ?

    SvaraRadera
  13. Ja, det är ju tur att mannen har humor! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  14. Säga vad man vill om Ullared men Boris, det är en skön snubbe det alltså! Och vad kul att han läst din blogg! Du det är stort!

    Laddar för fullt för ett besök på Ullis.. Ska bara samla lite ork, energi, pengar och motivation! Haha :)

    SvaraRadera
  15. Hahahahahahahaha!!!!! Klockrent!!!! :-)

    SvaraRadera
  16. Det var inte illa att få ett sådant mejl. Han vill förstås att hans kunder ska trivas och komma tillbaka. Vi har varit där en gång för några år sen. Då hade vi tur, som inte hade några köer där. Inte ens i kassorna.

    PS. Jag hittade dej på FB.

    Gilla

    SvaraRadera
  17. Boris rockar ju...oxå... men det visste vi sedan gammalt.....*S*

    SvaraRadera
  18. Hahaha! Men vadå? Sån är ju du?! Härligt med svaret och skönt att karln hade humorn i behåll :) Vem vet han kanske budar över jackan :)

    SvaraRadera
  19. HAHAHAAHAHAHA!!! Kul att han läst ditt inlägg!! Läste oxå igenom det igen och dog lite åt dig, hahahaha!!
    Du är fan roligast i Sverige!

    SvaraRadera
  20. Ha, ha! Kul att du fick svar av Boris!

    SvaraRadera
  21. Klockrent mail från Boris =) Haha Kram på dig!

    SvaraRadera
  22. Underbart!!! *ler* Och Boris verkar verkligen ha humor!

    Många kramar <3

    SvaraRadera
  23. Haha härligt mail.

    Älskar: "behöver plocka upp 200 fyllda kundvagnar som kunderna lagt på annat ställe när man ångrade sig eller kanske var slantarna plötsligt slut." HAHA ofta folk gör det? Bara nä fan jag skiter i detta. Kom, vi drar... Haha.

    God kuk förresten! ;-)

    SvaraRadera
  24. Haha! UNDERBART! Han verkar ju vara lika rolig som du ju!! Ja High Chaparral var en höjdare tycker jag. Vi missade dock Lucky Luke men det kanske inte gjorde något?! Hoppas du får en fin fredag! KRAM!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!