onsdag 22 augusti 2012

Lycka, Äventyr & Koskit!

Det här KAN bli den bästa dagen i mitt liv. Igår körde mamma till hagen utanför Laholm och visade oss kossorna. Jag älskar dem! Jag satt i bilen och skrek "MOOOOOOOOOHHHHH!!" i en kvart, sen tröttnade mamma...trodde jag. Men jag hade fel. Nästa gång hon öppnade min dörr var jag i paradiset! Skottorps slott!! Och DÄR finns det kossor!! Massor!! Vi gick runt en stund och tittade på dem och jag satt och hoppade upp och ner i vagnen hela tiden och skrek mina bästa kossa-ljud. Kossor för mig...är som Geisha för mamma.

Mamma var jätteglad först...men efter att ha trampat i en skor bajshög med sina nya Converse var hon inte lika glad. Hon är verkligen en surfis ibland. Hon sa något om att "Hela mitt liv består av bajs!". Jag förstår inte... Jag bajsar väl inte på hennes skor? Alice sa att pappa kunde tvätta dem men det gick tydligen inte..?


Jaja, idag ska vi i alla fall åka iväg på årets äventyr! Vi ska åka till BONDMORAN och jag ska klappa kossor som om det var den sista dagen i mitt liv! Jag dör lite av lycka nu! 


Nu måste jag leta upp mamma. Jag har bajsat. Ända upp i nacken. Mooooooooh! ;)

over and out.

//Elton...



17 kommentarer :

  1. Ha ha .. liten bloggare med charm!

    SvaraRadera
  2. Var glad att du hade dojjor på dej när du trampa i komockan.Annars hade det sipprat upp mellan tårna på dej och det är INTE najs alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blää...det där med landet är nog inte min grej...alls. ;)

      Radera
  3. Åh.... ÄNTLIGEN kommer ni <3 <3 <3

    /Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
  4. För att ha bajs ända upp i nacken är du väldigt söt!!

    SvaraRadera
  5. Din son är så charmig!

    Måste bara säga att jag verkligen älskar din blogg! Ärligare blogg får man leta efter. Jag har inga egna barn och jag tror inte att jag vill ha några heller. Men det är underbart att läsa om allt som ni hittar på alla maffiamorsor och FL. LOVE IT!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack! Vad kul att du hittat hit och att du gillar bloggen!
      Hoppas det inte är JAG som avskräckt dig ifrån att skaffa barn?! Haha. ;)

      Radera
  6. ha, ha, asgarv som vanligt:-) Tur för Elton att han har en så kul morsa:-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt inlägg Elton!

    SvaraRadera
  8. Go Elton!!! Måste säga att jag diggar din frilla!!! Och tänk att få glo på kor flera dagar i rad!!!! Yaaaaayyy!! Puss på dig

    Malin - allt gott till dig med. Du är underbar som vanligt!

    kraen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är jag snygg? Ingen Hitlerfrilla på mig! ;)

      //Elton

      Kärlek till dig! //Meekatt

      Radera
  9. Eoron, en snabb liten tröst bara (har egentligen gått och lagt mig) till din snälla, fina mamma; det GÅR att köra Converse i tvättmaskinen, 40 grader och de blir som nya!

    Kramar från en med många Converse!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!