söndag 19 augusti 2012

Tack Göteborg!


Tack fina Göteborg! Och TACK Scandic Rubinen för en alldeles ljuvlig helg i sviten Bloggers Inn. Jag har aldrig bott finare och det tar emot att packa väskan och gå härifrån. Kommer sakna den här fantastiska sängen, badkaret, AC:n, skrivbordet, iPaden jag fått låna under min vistelse, takterrassen, den alltid lika glada personalen och tystheten när man vaknar. Men nu längtar jag hem till oväsen och slemmiga pussar. 

Jag har fått gjort en hel del bra i helgen! Långt ifrån färdig - men en BRA bit på vägen! Jag ska avsluta min vistelse med att köpa lite presenter. Jag frågade Alice innan jag åkte vad hon tyckte att jag skulle köpa till dem. Hon svarade "Elton vill nog ha en stor ful hatt...och jag vill ha en jättefin docka!". Det är min Alice det... ;)






over and out.

//Meekatt...

9 kommentarer :

  1. Åh, Rubinen bodde ju jag och Babbelpellen på när vi vi åkte med Bloggbussen :-D Sååååå sjukt fint!!

    När kommer du och bor på Bondmoran Plaza då? Du kan få sviten på the top floor här om du vill. Med utsikt över lagårn.

    Blir det bra?

    Om jag måste muta dig med lite geisha för att få ändan ur vagnen så göra jag det!

    Komsikomsi...

    Saknar dig som helskotta!
    /Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
  2. Åh tänkte fråga hur det gått med skrivandet... Du fixar det, vi är många som jobbar bäst under press.
    Stökigt för dig att det var Göteborgskalaset men vilken tur för mig som fick träffa dig och blev bjuden på kaffe och smaskig kaka- kakan neutraliseras av nutriletten jag tog till frukost. Förresten så var det chokladsmak på nutriletten så vi kan väl säga att den ingick i chokladdieten ;0)

    Ha en bra hemresa, hoppas tandsprickningen är över och jag väntar med spänning!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad var det där sista bilden? Har du snott något? :O Harreligen

    SvaraRadera
  4. Men så trevligt och härligt! :)

    Och duuu! Vad kul, haha. Du ser vilken matchmaker Montazami är. ;-))

    SvaraRadera
  5. Shit vad lyxigt!! Hur lyckades du få den då? Du var värd den!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Blir så nyfiken - vad är det du skriver på??
    Kram

    SvaraRadera
  7. Oj shit vad lyxigt du har haft det då!!! Myspys :)

    SvaraRadera
  8. Oh så fint det såg ut. Riktigt lyxigt.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!