tisdag 28 augusti 2012

Tävlingsdags!

Nu är det dags för en ny tävling och denna gången i samarbete med Zodezo - butiken där man hittar en härlig blandning av produkter såsom smycken, barnkläder, kroppsvård, inredning, smink m.m.


 Ni tävlar om ett presentkort på 500 kronor. 

För att tävla - gör såhär:

1. Gilla Zodezo på Facebook HÄR Dela gärna och tipsa era vänner om tävlingen.

2. Kika in i butiken HÄR och titta runt efter dina favoriter. (Tips - jättefina namnsmycken!)

3. Kommentera här nedan och skriv vad du skulle välja om du vinner samt en motivering till ditt val. 

Enkelt va?

Tävlingen avslutas på tisdag den 4 september klockan 20,00 och Zodezo väljer ut det vinnande bidraget. Vinnaren presenteras den 5 september på Zodezos och min Facebooksida. 

Lycka till allihop!

over and out.

//Meekatt...

39 kommentarer :

  1. Jag har gillat, och kommer att dela! :-)
    Och, om jag vinner, så kommer jag att välja ett doftljus(ok en låda!) som doftar choklad. Och så kommer jag att slicka på det när sockersuget blir alltför jobbigt!
    (2v sockerstop...om jag är grinig? nejdå..inte alls...:-S)
    // Nina

    SvaraRadera
  2. Ett namnsmycke med min älskade sons namn Eddie på har länge varit något jag önskat mig. Då har jag honom alltid med mig och nära hjärtat <3

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja vinna en fin tröja till min son Ozzy som är 8 månader. I januari ska vi åka till Egypten så han behöver stylas upp så han blir snyggast på stället ;)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar och dillar och allt det där. ;-)
    Jag skulle vilja vinna det fina halsbandet med budskap och rött hjärta (artikelnummer: NA166-1-1). Jag går igenom en tuff skilsmässa och skulle vilja ha mina barns initialer på det i så fall...

    /Marie Lillé
    Mail: morie1@hotmail.co.uk

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja vinna ett namnsmycke med två plattor där det ska stå mina tre barns och min mans namn! Skulle vilja ha dem med mig hela tiden!

    SvaraRadera
  6. Jag skulle valt kläder till min systerdotter Edith! Gillat!

    SvaraRadera
  7. Hej
    gillar och delar på min facebook
    gillar rosen kvarts smycken och detta har jag inte http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Armband+med+rosenkvarts&id=1087&lang=sv så vackert fanns så många fina smycken
    så hoppas på tur att jag blir höstfin och få chansen att vinna
    Titti skarp
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. gjort! jag skulle lätt vilja ha ett halsband med namnsmycke så jag alltid kan ha min son nära hjärtat även när han är hos sin andra mamma varannan vecka.

    SvaraRadera
  9. Jag är såklart med!

    Jag skulle faktiskt unna mig själv något, det är väldigt sällan (läs aldrig) jag gör det. Har alltid velat ha fina smycken, (jag äger bara ett halsband) så om jag vann skulle jag köpa: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Armband&id=198&lang=sv
    http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Halsband&id=995&lang=sv
    sen skulle jag nog lägga till en slant och köpa denna med: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Ear+cuff&id=1071&lang=sv

    Det är klart Caroline ska ha smycken från Carolines smyckeskrin :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Har gillat på fb och tipsar om tävlingen på min blogg.
    Om jag vann skulle jag välja ett av alla fina namn halsband. Fanns en del att välja på kan inte bestämma vilket. Skulle iallafall skriva in mina barns och mans namn. Vi gifte oss för ett tag sen. Vi hade sparat i evigheter för att kunna gifta oss men fick ändå dra ner på många kostnader som, bröllopsresa, blommor, morgongåva mm för att ha råd att gifta oss. Jag hade "önskat" mig ett namn halsband i morgon gåva, men vi fick skippa den biten. Hittade även en superfin klänning med sniglar som skulle passa på min dotter. Hon vill bara ha kläder med tryck/figurer och jag tycker det är så tråkigt att köpa på Lindex, hm mm. Alla barn på dagis har lika kläder på sig så jag hittar knappt Melissa när jag ska hämta. Vore kul med en klänning som "bara" hon har :) sedan såg jag ett superfint armband. Motiveringen till det är bara att det var så fint :)
    Har aldrig kommenterat din blogg tidigare men vill säga att jag läser flera gånger om dagen, numer läser även min man bloggen dagligen :) vi tycker du är helt underbar! Du skriver exakt det jag tänker fast med massor av humor!
    Kram Julia fröhlich

    SvaraRadera
  11. Caroline Johansson29 augusti 2012 kl. 07:43

    Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag helst av allt vilja ha ett namnsmycke med min sons namn på: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Halsband&id=266&lang=sv

    SvaraRadera
  12. Har gjort allt och föredrar den här: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=L%E4derarmband&id=880&lang=sv

    Jerker Nilsson, jerker@mac.se

    SvaraRadera
  13. Jeg har også gillat på facebook. Der er jo så mange smukke og fine ting, så det er svært at vælge, men mit valg ville nok først og fremmest være et armbånd: http://www.bloglovin.com/frame?post=545186587&frame_type=a&blog=2245702&link=aHR0cDovL3d3dy5tZWVrYXR0LmNvbS8yMDEyLzA4L3RhdmxpbmdzZGFncy5odG1s
    ...bare fordi, jeg elsker armbånd :D
    Ha en trevlig dag.

    SvaraRadera
  14. Gillat och delat :)

    Jag skulle vilja vinna ett sånt här :
    http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Halsband&id=1182&lang=sv

    bara för att det var förbaskat snyggt och stilrent

    Vettefåglarna vad det ska stå på brickorna men Klingonhunden ska nog få ett litet tassavtryck.

    SvaraRadera
  15. Jättekul då det är min kompis som äger det företaget =)

    SvaraRadera
  16. Gillar på FB, Anna Karlsson

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/08/29/zodeso-49/

    Gillar doftljusen (cinnamon till jul, mumma) och deras roliga t-shirts. Gillade den som hette lamm bland annat.

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  17. Hejsan :)
    Jag har gillat och delar. Har varit inne på sidan och snokat runt, en massa fint var där! En sak jag hade valt hade varit läderabandet med fyrklövern och namnen på mina pågar. Lucas och Casper ( lucasper) kanske får även killen vara med ( Daniel) smyckeskrinen var också fina :)) ja där fanns en massa tjusigt ;)

    SvaraRadera
  18. Hej!!
    Gillat och delat. Det fanns ju jättemycket fint!! Doftljus och hudvårdsprodukterna är favoriter som jag kan tänka mig:)).

    SvaraRadera
  19. Jag gillar och har delat =) Vilka smycken =) Jag blev helt förälskad i namnsmyckerna!!! Snart fyller jag 30 och tänk att kunna köpa detta till mig själv från mina barn Hampus och Hanna =) Ett minne för livet :) Och stolta barn som ser sin mamma bära deras namn =)

    SvaraRadera
  20. hej! vilken toppen tävling! jag skulle välja en mineral foundation i alla fall. pga att jag har dålig hud så skulle jag vilja använda ett smink som är mildare mot huden :) skulle oxå välja ett fint namn-armband och ett halsband! :)

    SvaraRadera
  21. Gillar på fb Annica Nilsson..

    http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Bubbles+%26+Butters+Crazy+for+chocolate+Body+Butter&id=1439&lang=sv det här ärmin favorit för min kompis har likadan... Så den skulle jag välja och det finns även fler saker jag skulle välja men det tar vi när jag vinner ;D

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med.
    Har gillat på facebook - Lina Eckerström
    Skulle jag vinna hade jag köpt detta fina halsband: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Halsband&id=75&lang=sv
    Vill så gärna ha ett med min dotterns namn på. Hon börjar förskolan nästa vecka och jag har sån ångest över att gå tillbaka till jobbet och lämna henne där. Kommer saknar ihjäl mej.
    Självklart skulle jag även köpa lite fina tröjor till henne: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Hus&id=1399&lang=sv

    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Jag har alltid velat ha ett smycke med mina barns namn på men de har så långa namn så deras namn brukar aldrig få plats. Men på detta smycke http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Halsband&id=590&lang=sv skulle deras namn få plats! Jättefint tycker jag! :)

    SvaraRadera
  24. Ett fint halsband i silver med mina ölskade barns namn på skulle jag så gärna vilja ha. Så fint! Hoppas på tur nu :))
    http://zodezo.se/images/DSC00246(1)_big.jpg
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  25. Hej hej...:)


    Nu har jag gillat och delat....:P

    Skulle valt:
    http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Armband&id=73&lang=sv till min sambo....:)

    http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Bilar&id=1392&lang=sv till min ofödde son..;)

    http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Hj%E4rtan&id=1245&lang=sv till min sambo...:)

    D finns nog mer om man kollar nogare....:P

    Kram på dig Meekatt å hälsa familjen...:)

    SvaraRadera
  26. Gillar delar knäböjer och ber! Blev ju av med lillans hela packning när vi åkte tåg, skit också!! Så naturligtvis så hade det blivit kläder till henne: http://zodezo.se/list_varugrupp.asp?t=Kl%E4nningar&varugrupp=275&lang=sv

    STACKARS lilla Mira som spinger runt naken....

    SvaraRadera
  27. Jag har absolut gillat och kommer att dela :)

    Om jag vinner så kommer jag absolut beställa det togsnygga pärlarmbandet med färggranna döskallar!

    Jag ska vinna för att jag älskar mig själv och kommer att bära smyckena med stolthet!

    SvaraRadera
  28. Har tyvärr ingen facebook, vilket gör att många tävlingar nu missar mina försök. Men jag tänkte försöka ändå på just denna. Men inte till mig själv, utan enn väninna med ett helvetesår bakom sig. Som började med ett missfall och så en fall skada på jobbet vilket resulterade i 6 veckor med ortros och sedan sjukgymnastik på det. Men, så ljusnade det.

    Hon väntade sedan ett nytt barn! Stor lycka! Men... När hon kom till rutiultraljudet i vecka 19 visade det sig att barnet dött! I vecka 14! I 5 veckor har hon gått med ett dött barn i magen och trott att hon var gravid. Läkarna ville först skicka hem henne med tabletter så hon skulle få föda sitt döda barn hemma (med tår, fingrar och även utvecklat kön) men fick barmhärtigt nog sövas ned för en operation istället. Dock så gick det väldigt fel, och det som skulle tagit 10 minuter tog över en timme och även förlorade 1 ½ liter blod. Itället för att komma hem och få tröst av sin familj slutade det med att hon får stanna på sjukhuset...

    Om det är någon som behöver muntras upp lite så är det hon!



    SvaraRadera
  29. Jag har gillat och kikat runt och allt det där andra man skulle göra! :D

    Om jag vinner så väljer jag att köpa underbara kroppsvårdsprodukter till mig själv!

    Jag firar idag 6 månader som nykter, efter några års tablettmissbruk och misär - självklart är jag en värdig vinnare som har tagit mig ur ett helvete! Beroende kommer jag aldrig att vara, men jag kämpar varje dag och tänker inte falla i missbruket igen.

    Missbruk är ju något som man inte "får" prata om, och ja man blir ju väldigt stämplad, men själv har jag valt att prata ut om detta. Det är så många som aldrig förstod vad som pågick, då jag alltid har klarat av att jobba och ta hand om barnen och så. Mitt missbruk var av den där tysta sorten - lite lugnande tabletter på kvällen efter jobbet, i min ensamhet - och aldrig med alkohol. Jag blev varken högljudd eller stökig, bara lugn. Men att sluta var en helt annan femma efter några års beroende och till slut även missbruk som sagt, det var ett helvete att gå igenom avgiftningen och allt - men jag gjorde det! Om jag kan så kan vem som helst sluta.

    Säger som i filmen TRainspotting, I chose life!

    SvaraRadera
  30. Gillar alltid! Delar! Och älskar din blogg..
    Om jag vinner skulle jag hellst önska namnbrickor, med mina tre guldklimpars namn på. Tre herrar som lever upp till allt som hör till :P // Malin

    SvaraRadera
  31. Jag är jättegärna med!

    Jag skulle vilja vinna detta fina namnhalsband: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Halsband&id=590&lang=sv

    Med namnet Harley på & ett hjärta efter namnet, med pärlorna i färgen ljusblå.

    Jag skulle bli så glad & lycklig av att bära ett halsband med min egna pojkväns namn på, då kan jag kolla ner på halsbandet när jag känner mig ledsen pågrund av att vi har distans förhållande och inte kan träffas så ofta alls, jag saknar han varje dag & det skulle betyda så mycke för mig att kunna bära det halsbandet när vi firar 1 & ett halvt år tillsammans!

    Jag har gillat Zodezo på facebook, där heter jag Madeleine Victoria Larsson

    Håller tummarna! :D

    mailadress: madelajnee.97@hotmail.com


    SvaraRadera
  32. Klart jag vill vara med :)
    Om jag vinner skulle jag shoppa loss bland alla doftljus bla den här: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=I+Love%2E%2E%2E+Vanilla+%26+Ice+Cream+Scented+Candle&id=1435&lang=sv
    älskar vanilj så den här : http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=I+Love%2E%2E%2E+Vanilla+%26+Ice+Creme+Bath+%26+Shower+Creme&id=1443&lang=sv
    och lite annat härligt att förgylla hösten med :) kram Diana

    SvaraRadera
  33. Jag är med och tävlar och har delat överallt :) finns så mycket underbart att välja på men ett armband som jag kan ge till min brudtärna som muta som ska stå ut med mig i åtta månader till dagen D :)))) kram Mia

    SvaraRadera
  34. jag är absolut med! jag har gillat fb sidan : nicole kestola

    jag vill vinna dessa 4 galet fina sakerna!!

    1: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Ear+cuff&id=1065&lang=sv
    2: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=I+Love%2E%2E%2E+Vanilla+%26+Ice+Cream+Hand+Creme&id=1525&lang=sv

    1+ 2 vill jag vinna för att kunna ge detta till mina bästa kompis, hon är bäst i hela värden och jag har inte gett henne någon fin present iår, hon skulle bli överlycklig om jag vann detta till henne! hon betyder allt för mig, och finns där alltid, hon blir också mobbad och är två år yngre än mig, men jag bryr mig ine för hon är min bästa vän och dom som mobbar henne gör mig sjukt arg varje gång, när hon typ berättat att någon har gjort henne något går jag alltid hem och mår super illa att jag inte liksom är där och säger till dema tt sluta! men jag är ju två år äldre och vi går inte i samma klass, dessutom har hennes föräldrar skilt sig så jag vill verkligen gottgöra henne!!

    3: http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Armband&id=308&lang=sv
    4:http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Aqoulina+Pink+Sugar+EdT&id=1582&lang=sv
    dessa två vill jag vinna till mig själv, hehe, mest för att jag ALDRIG haft någon riktigt parfym, utan bara köpt såna för 50-60 kr, så skulle varit sjukt roligt med en parfym! dessutom håller min på att ta slut, så behöver verkligen en också!
    och armbandet, är till mig, tyckte det var så faktastikt snyggt! bara älskade det, vill så hemskt gärna vinna detta! armbandet är ett av de snyggaste jag sätt. Om jag vann detta armbandet skulle jag gärna vilja ha det i färgen : rosa , och berlocken ska vara : jag förstog inte men det står nog att man får till detta armband motiven : hjärtan,tass och prinsesskrona , så jag antar att man får det till den, jag förstog inte riktigt! men jag vill endå ha dem så det gör inget, och det ska stå : nicole kestola (om det förplats annars bara nicole)

    detta är kanske fuskt på något sätt men jag vill så hemskt gärna vinna så jag länkade dig på min blogg hoppas det gick bra! och gillat din fb! :) kram och nu hoppas jag verkligen att jag vinner, inlägget: http://nikkki.se/2012/september/tavlingar.html#comment

    mitt fb namn: NIcole kestola
    mail: nickis-blogg@hotmail.se
    namn: nicole kestola

    SvaraRadera
  35. http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Halsband&id=996&lang=sv

    Detta underbara smycke med en enkel vald text e både stilrent och underbart vackert . De speglar mej en enkel perosn som tycker att alla e lika värda =)

    SvaraRadera
  36. Jag är med!
    Jag skulle köpa kläder till mina knoddar och slänga ner en bodylotion med lakrits:D eller så köper jag bara lotion😁

    SvaraRadera
  37. Ett fint halsband i silver men med tre brickor på, mina 2 älskade barns namn och en för min bonus son som gick bort förra året skulle jag så gärna vilja ha. Så fint! Hoppas på tur nu :))
    http://zodezo.se/visa_produkt.asp?t=Halsband&id=599&lang=sv
    Kram Camilla

    Svara

    SvaraRadera
  38. Ja du, en sak vet jag iaf å det är att 500:- kommer jag INTE att handla för! Så mkt som jag ville ha där så det lär bli det dubbla! Lite smink, ngr smycken, en hög med doftljus, lite kroppsgrejer...... Ja du hör ju själv, vill ju ha hur mkt som helst ju, gud vilken kanonsida di visat mej :) Skulle ju bli gôrgla om jag vann förståss, men även om jag inte vinner så kommer jag att klicka hem lite grejer som jag "måste" ha till mitt nya hem :) Gillat å delat förståss, kram Petra O

    SvaraRadera
  39. Åh fanns ju massa fint! Rymdklänningen till min dotter känns lockande eller ett fint namn smycke eller ankelsmycke :)
    Har gillat! Och hoppas att jag vinner...

    Hannaa cramer underbar85@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!