torsdag 23 april 2020

Ghostbusters, Bondelivet & Kärlek!

Ja...då är jag alltså hemma och är sjuk. Hög feber, ont i halsen och hostan from hell. Skit. Jag åkte in igår och träffade en jättebra läkare i "Coronatältet" i Halmstad och fick utskrivet dundermedicin mot hostan. Man tog inget Coronaprov men jag håller mig såklart isolerad tills jag är frisk.  

Who you gonna call? Ghostbusters..!

Bra sällskap i alla fall! Fina Geisha! 

Jag vet. Det börjar bli sjukligt nu, haha. Livet som bonde. Skönt att jag är självförsörjande nu om jag ska sitta i karantän. 

Leverans med kärlek, massa gott och Ipren. Tack familjen!

over and out. 

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Krya på dig fina Malin ❤

    SvaraRadera
  2. Bara älskar dina ärtskott!! Hahaha

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! 🍫🍫🌷🌷

    SvaraRadera
  4. Men attans då! Krya på dig, tjejen!
    Med ärtskott, geisha och sådan go familj blir du nog bra snart!
    Kramar ♥

    SvaraRadera
  5. Krya på dig. Du har haft så mycket problem och sjukdom nu så det här var inte nödvändigt. Kramen.

    SvaraRadera
  6. Hoppas så att du snart mår bäst!! Och tack för att du fortsätter orka skriva! <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!