söndag 5 april 2020

En katt på Spa!

Alltså - den här helgen! Tack världens finaste Tina för en ljuvligt skön, rolig och välbehövlig helg! Du är fantastisk! Gårdagen ägnades åt att äta gott (eller typ allt man kan äta, haha), dricka bubbel, kolla på skitbra serie, fixa fint i trädgården och bara mysa. Underbart! Idag - bjöd Tina på frukost och spa på mysiga Lögnäs Gård som ligger bara fem minuter ifrån mig. SÅ lyxigt och härligt! Hit ska jag åka många gånger till! En massa bilder ifrån dagen:

Nästan sommarvarmt och man kunde sitta ute på trädäcket och lapa sol. Underbart!

Inte vår starka sida. Jäkla tur att vi var ensamma här alltså, haha. 

Fina Tina! 

Ja, men kul på spa..?

Bubbelpoolen inne

Relaxavdelningen på andra våningen med magisk utsikt

Lite relaxavdelning/fikaavdelning

Japansk källa. Jätteskönt! Här fanns även en isdusch. Film finns. Kommer KANSKE senare. 

Myshörna utomhus vid den varma utepoolen

Kalltunna. Vidrigt. 

Whoop. Lanthotell Lögnäs Gård på mysig badrock!

Så HÄR varmt var det emellanåt! I början av April! 

Rekommenderas varmt. GOD frukost, jättefin lugn och vacker miljö, en massa olika spadelar och prickar man in sol som vi gjorde idag kan det nästan inte bli bättre! 

Tack igen Tina för en superhelg! SOM jag behövde detta! Nästa gång tar vi med oss våra döttrar och gör en riktig mysig tjejdag av det! 

over and out.

//Meekatt...

10 kommentarer :

  1. Men alltså hur jävla vacker är du kvinna?! Bilden på dig när du skrattar! Dör lite.

    Kollade om stället o set riktigt Nice ut! Får provas!

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut. Vilken mysig vänskap! Lycko er!

    SvaraRadera
  3. Snyggaste katten jag vet! Spa på Lögnäs ser ju inte alls fel ut. Meddela gärna i förväg när du ska dit igen så man får nåt vackert att lägga ögonen på. Inte så långt från Ängelholm ju!

    SvaraRadera
  4. Ser jättefint ut ju. Jag bor själv i Laholm och har inte vågat mig dit än men nu måste jag se till att boka in mig. Behöver en dag med fluffig badrock, relax och lyx. Kan du inte ordna ett mammamingel där ute för dina fans? Hade ju varit hur kul som helst!

    Kram Louise

    SvaraRadera
  5. Härlig dag och härliga tjejer! Ni verkar vara riktigt bra vänner och alltid så rädda om varandra har man sett i sociala medier genom åren. Saknar att ha en sån nära vän!

    SvaraRadera
  6. Filmen för fan katten! FILMEN på isduschen! Kom igen nu!!! *skratt*

    SvaraRadera
  7. Blev ju allt lite fnissig och starstruck när jag såg din bil utanför och er där inne. Vågade inte säga hej feg som jag är. Men vilken dag vi fick med sol och mys på hög nivå!Mer sånt i livet behöver vi ju.

    SvaraRadera
  8. Hej! Är det på Lögnäs som man kan klappa getter och andra djur också? Barnvänligt spa? Hade ju varit kul att åka med barnen om man kan kombinera djur och spa så blir alla nöjda, hehe.

    SvaraRadera
  9. ÄLSKAR Lögnäs!!

    SvaraRadera
  10. Är så förtjust i lägnäs, jag och Thomas hade vår bröllopsfest där ❤️
    Verkligen en välförtjänt dag för både dig och Tina. Många kramar Vivi

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!