måndag 24 augusti 2015

Strandhus, Gruppsex & Choklad!

Wiih! Jag har fått tillbaka strandhuset! Äntligen! Nu ska det pysslas och grejas och göras fint här och från och med idag kan jag jobba helt som vanligt igen - med alla grejor på en och samma plats. Åh vad jag har längtat! Home sweet home! (Ska bara packa upp tolv tusen kartonger först men SEN är det bra!

Det har varit lite galet på bloggen och mailen strömmar in. Jag hinner tyvärr inte svara på alla mail just nu utan väljer ut godbitarna med skamliga förslag om gruppsex på stranden och annat spännande. Suck. Igår kunde man läsa att kommunen backat och inte längre tycker att en uppdelning på vårt nakenbad är en bra idé. Tack för det! Äntligen en sund tanke. Kvällsposten ringde nyss och gjorde en intervju med mig. Vi får väl se hur den läggs upp... Men ja, upp till kamp för vår fina nakenstrand och Mellbystrands rykte!

Idag ska en massa tavlor skickas iväg, en jättehög med papper ska sorteras in i pärmar, momsredovisningsunderlaget sorteras och sen ska det skrivas så fingrarna glöder! Whoop! Men först - kaffe och 100 gram Mjölkchoklad. För det är jag värd! ;)


over and out.

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Älskar din stil och din blogg! Kan du inte visa upp lite bilder från ditt strandhus. Är nyfiken av mig! ;)

    Kram Lilly

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lilly!

      Jo, det kan jag absolut göra! Ska fixa det i veckan!

      Kram!

      Radera
  2. Följer debatten i alla medier och den enda som kan formulera något genomtänkt är du. Så heja dig och vår fina strand!

    /Mellbystrandsbo

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!