fredag 28 augusti 2015

Meekatt goes LCHF...

...och med det menas "Lite Choklad Hjälper Faktiskt". Tack Anthon Berg för kärleken idag! I FEM år har jag levt på Geisha och jag har säkert skrivit flera kilometer om mitt begär till Geisha. Massor med pengar har jag lagt på skiten både för eget bruk och till mina goodiebags och mässmontrar (trots att hela Sverige trott att jag varit supersponsrad, haha). På nyårsafton gav jag upp min last och sa hejdå till Geisha och det har gått över förväntan. Men nu är kattfan (<--jag) nysteriliserad och har drabbats av mitt livs värsta mensvärk och det är jättesynd om mig såklart! Så idag har jag spenderat dagen i ryggläge, osminkad, iklädd mysbyxor i min nya sköna säng knaprandes tabletter och gråtandes. AJ. SOM. FAN.
 
 
Ynkligast och gnälligast. Men mitt i misären kom lite lycka. Igår skrev jag MENSVÄRK på Facebook och idag möttes jag av detta utanför min ytterdörr! Hur fantastiskt är inte det?!
 
http://www.anthonberg.se/Produkter/Chokladkakor.aspx
Oh my god så mycket gott! Alltså de där "hetsät-i-bilen-sticksen" är to die for!
 


Bästa hälsningen någonsin, haha! DET är kärlek det!
 
http://pingvingodis.se/
 
Och någon har tänkt till. Eller så är jag genomskådad? Övriga familjen fick en egen stor påse att gotta ner sig i med massor av godsaker från bland annat Pingvingodis!! ♥ Barnen jublade! "Mamma, detta får du INTE röra!!" Haha, jag lovar! (Typ...)
 
Alice kastade sig över en påse Nellie Dellies och de fick högsta poäng. Och ingen blir gladare än jag - gott godis UTAN tillsatt socker. Alltså nöjda barn, godisbegäret stillat och inga sockerchockade ungar! Yeyh! Någon sa att de var laxerande och det kan man ju se som en bonus här. Ska testa på Freddy först! 

http://www.anthonberg.se/Produkter/Chocolate%20Sticks.aspx
Nya favoriten! Två sticks till kaffet och mensvärken är nästan halverad! ;)
 
Anthon Berg borde ha en egen flik på sin hemsida där man kunde fylla i sin menscykel och få hemskickat en påse "medicin" varje månad i precis rätt tid! Prenumerera på bästa medicinen! ♥
 
Idag lyckades jag lura i barnen grillat istället för Tacos. Alice sover över hos kompisar och Elton sitter just nu i fotbad och tittar på Fångarna på fortet och planerar sin flytt till farmor som tydligen ska ske imorgon... Skönt, jag trodde att jag hade 14 år kvar med barn hemma men det kan uppenbarligen gå snabbare! Yeyh! ;)
 
over and out.
 
//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. Lider med dig! Men är galet avundsjuk samtidigt, haha. Underbart med företag som är på hugget och tar sig tid för sånt här gulligt. ;D Hatten av för Anthon Bergs! Älskar också de där blåa sticksen. Perfekta att ha i väskan när krisen faller på! Snygga bilder med, vad har du för kamera?

    Hittade hit via Nyheter24 och är fast för all framtid! Ärligt och härligt! Två tummar upp!

    Krya på magen och njut av chokladen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du hittat hit - välkommen in!

      Kameran...är min Samsung Galaxy S5. Jättenöjd med den faktiskt! Har ju en "riktig" kamera med men denna duger fint.

      Trevlig helg! ♥

      Radera
  2. Åh vilken lycka! Underbart!

    SvaraRadera
  3. Menar du på allvar att du inte varit sponsrad av Fazer under alla dessa år?! Hur kan de ha missat dig? HAHA Du måste ökat deras försäljning med 100% med allt ditt skrivande! Till och med jag blev sjukt beroende och det var ditt fel. *asg*

    Krya på dig! Du har ju medicin nu så du bör överleva!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja HUR kan de ha missat mig?! Har faktiskt försökt smöra för dem inför mina mässor och annat men de är omöjliga! ;) Förlåt för beroendet, haha!

      Tack! I will survive!

      Radera
  4. Nellie Dellie går under smeknamnet Nellie Bellie... De bildar gas kan man säga. F I S V A R N I N G!

    SvaraRadera
  5. Underbar leverans! Klokt företag som får bästa reklamen! ;)

    Vill passa på att önska en trevlig helg och tacka för alla inlägg som berör på alla sätt. Vi pratade om dig på jobbet idag (jobbar som uska i Kristianstad) och ALLA runt bordet läste din blogg. Hur coolt är inte det? Du borde komma hit på en fika en dag! :) Meekatt goes kafferast liksom! *skratt*

    Nellie Bellie hade kass effekt på mig. Goda men ingen rallymage som jag hoppades, hehe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bästa leveransen!

      Haha! Ja, jag får komma inom en dag! Tar med mig choklad! ;) Hör av dig på mailen bara!

      Ingen rallymage här heller. Vafan!

      Radera
  6. Har sträckläst massa inlägg nu och min mens gick över igår, dock efter dessa inlägg ligger jag i fosterställning med ännu en mensvärk (som är sju resor värre än förra!!) och mens. Efter en dag! Jag skyller på dig 😉men det värsta av allt: jag har ingen choklad hemma och min sambo är sur för att jag skrek på honom förut för att jag tappade min mobil så han vill inte åka och köpa!! 😭

    / väldigt ynklig Emelie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!