torsdag 4 december 2014

Tävla med Angry Birds! ♥

I den här familjen ÄLSKAR vi Angry Birds, vilket ni antagligen fattat vid det här laget. Elton har snart tjatat i ett helt år om sin "Angjibööadspaaak" (<--Halmstad-dialekt för Angry Birds Activity Park på Gran Canaria, haha) och nu ska vi äntligen tillbaks. Vårt hotell ligger bara 10-15 minuter ifrån parken och det är resans viktigaste punkt.


Angry Birds har uppmärksammat vår kärlek och nu ska det bli TÄVLING! En annorlunda och jättekul tävling tycker jag där ni tävlar tillsammans mer era barn. Alla kan vara med!


Så fram med papper och pennor och börja måla TILLSAMMANS med barnen! Gör en julinspirerad Angry Birds teckning och maila mig en bild på teckningen. Min 16-kilosdomare Elton drar 10 vinnare på onsdag den 10 december och de meddelas här på bloggen. Har ni en resa planerad så passa på att tävla om inträdesbiljetter och för övriga finns det superfina mössor och tröstisar att vinna! Lycka till!

De fina mössorna med Angry Birds kommer ifrån Luefabrikken och dem kan ni beställa här. Tröstisarna/Gosedjursplåsterna hittar ni här. Tröstisar är bäst till små ledsna troll.

over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. Sönerna är eld & lågor och målar för fullt!
    Resfebern börjar komma smygandes!! Reser ni från Kastrup?

    SvaraRadera
  2. Vi målar för fullt nu.
    Här ska åkas på A-B-park ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Tävling genomförd.
    Bevis kommer snart ;)

    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2014/december/har-ska-det-vinnas-2.html

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack för en rolig och viktig blogg. Jag har nyss råkat åka taxi med något privatjävla skojarbolag och det kostade mig flera tusen. Jag är skitledsen och arg och jag undrar en sak. Har du gjort något dumt och dyrt, sådär så du nästan skäms ihjäl? Jag skulle önska att du ville skriva om det i så fall så kanske det känns bättre. Du är så duktig. Jag är en sån lantlolla och dumskalle. Ha en fin helg/ Elin

    SvaraRadera
  5. Åh vi som skall åka dit med angry birds älskande barnbarnet i februari, hade ju passat jättebra. Tyvärr träffar jag inte honom förrän på fredag och då är det ju försent att måla för denna tävling. Hoppas ni får en trevlig resa!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!