måndag 22 december 2014

ANGRY BIRDS!

Jag älskar verkligen det här hotellet. Och hotellet älskar uppenbarligen mig. Så mycket att det bestämt sig för att jag inte ska kunna jobba här. Wifi sucks! Men jag ska väl inte klaga egentligen...det är ju semester. Men liiite frustrerande är det ju. Vill ju visa en massa bilder och skryta om hur gött vi har det för er där hemma, haha. 

Igår var vi på Angry Birdsparken i Puerto Rico och det var såklart Eltons lyckligaste dag på länge! Han ÄLSKAR de där fåglarna. Parken ligger 10 minuter (och 6 Euro med Taxi) ifrån hotellet. Vi åkte tillsammans med Evelina, Johan och deras tre mysiga barn och hade en toppendag i Puerto Rico! 




Coola (ölsugna) pappor. Hårt att lämna "all inclusive" och behöva betala för ölen, haha. 

 Jag bangade...igen. Fan. 


Ja, barnen roade sig glatt i flera timmar.

 Freddy med...


 Den här familjen alltså - underbara! Vi vägrar släppa hem dem den 25:e!



 Tyvärr är allting fejk. Det gick inte alls att skjuta iväg ungarna... ;)


Den här kvinnan var ju helt fantastiskt rolig. Suki bor på Gran Canaria sen många år och jobbar på Holiday Club och var i parken för att jobba igår. Vi började prata och hon frågade vad jag jobbade med och jag fick ett "Oh my god! I know your blog! Meekatt! My boss showed it to me! She is not gonna BELIVE that you are here on Gran Canaria now!!" Hahaha, hur galet är inte det? Min lilla blogg...


 Glasspaus (Föräldrarna fick kall öl)

Och jag fick...cider och handsprit! ;)


Åker  ni till Gran Canaria så åk till parken en halvsolig dag. Perfekt för att låta barnen leka av sig, lagom stort och kul även för de vuxna! Och kall öl i fiket! ;)

Gänget! 

 Underbara evsi! hahaha

 Och en lycklig tös!

Fler bilder kommer men nu vill inte wifi vara vän med mig mer. Idag har vi legat i solen HELA dagen och snart ska vi ut och käka Thaimat. Våga lämna hotellet! ;)

over and out.

//Meekatt... 

4 kommentarer :

  1. Om 5 dagar är vi på Gran Canaria också. Längtar ju inte mindre av att följa dig...
    Förresten, tror du att en 10-årig tjej kan ha kul i angry birds parken också (vad sjuåriga tjejer tycker kan jag ju ana...😎)?

    SvaraRadera
  2. Parken ser ju riktigt rolig ut. Tack för alla bilder. Idag kom vår vinst med posten- 2 st biljetter till Angry Birds parken. Whoohoo, vi sticker dit om 2 månader. Vågar jag avslöja att vi bokat samma hotell som ni? Kram på er/Nina

    SvaraRadera
  3. Herregud vad roligt ni verkar ha det:-D ,inte alls avis..ler..
    Kul att träffa så snälla människor med..:-D
    Mvh Camilla
    www.minstorafamilj.se

    SvaraRadera
  4. Söta du, din lilla blogg ;)
    Superkul ju. Verkar ha de kanon och yepp jag är avis, men unnar er detta. Julkramar från mig till er

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!