fredag 19 december 2014

Shopping, Galningar & Hoppande snippor?

Idag har vi hunnit med en god frukost, sol och bad, en tur til Playa del Ingles för lite seriös shopping, mer sol och bad, massor med god mat och till slut party med genomgång av drinklistan. Bloody Mary'n (<--örk!?) kunde vi klarat oss utan men annars var listan helt klart godkänd, haha. Jag är för trött för att blogga men lite bilder kan jag bjuda på! ;)


 Elton moffar Pizza innan lunchen


 Utsikten ifrån takterrassen 

 Utsikten ifrån takterrassen när Freddy har ramlat, hahaha.


 Alice och "gänget". Vi har knappt sett Alice sen vi checkade in!

 Ja, värme OCH julstämning. Och kakor. Massor med kakor! 

 De här två galningarna alltså! Underbara!

 Shopping på Yumbo Centrum idag! Jag prutade så att jag blev utslängd nästan, haha. Sån é jag! (Och Freddy skäms i vanlig ordning!)


Det finns ALLT att äta här. ALLT. Och det här vidriga väljer Freddy..!? Örk?! Hur kan man!?

Förutom parfymer så är detta dagens bästa shoppingfynd. Ser nästan ut som det Freddy åt till lunch...

Nu ska den här mamman sova. Imorgon blir det SOL och den här blekfeta kroppen ska grillas! 

over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. Freddy Mekka är väl åt andra hållet. ...
    Misstänker maten på tallriken är fisken Espada -söt liten rackare 😉
    Läste det som "den (fisken tänkte jag ) ser ut som det Freddy åt till lunch " tänkte rekommendera ett besök hos veterinären 😂😈😇
    Ha det så himla skönt i solen! !
    Har du förvandlat inkastarna på Yumbocenter till utkastade? Vore skönt ☺
    Sen tror jag stranden snett nedanför Playa Ingles fick sig ett besök med 🐫🐳🍻🍰🍩🍦🍧🍨🍸🍫🍬🍭🍮🍔🍟🍝🍕🍗🍢🌞

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha! Jag skrattade så jag sprutade kaffe över hela skärmen åt sista bilden. Du är fan inte klok. Men det är därför vi älskar dig! Semestern är du så väl värd! Tack för att du håller oss uppdaterade under tiden så vi slipper få abstinens. ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, Dorado Beach! Vi åkte i november tack vare dig och vi blev kära i stället, maten, drinkarna och mannen i vattengympainstruktören. *ASG*
    Marknaden i Mogan får du inte missa idag!

    SvaraRadera
  4. Vit jul är inget för er?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kalender är inget för dig? Det är inte jul förrän på onsdag och de är svenskar på semester. ;)

      Radera
    2. Haja tack för den fina bilden på oss ;) nu laddar vi inför Juan Karlos & karaoke ikväll! Skål!

      Radera
  5. Åh, en sån där hoppsnippa hade jag behövt i morse när jag skulle höja barnens snippkunskap:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!