fredag 3 oktober 2014

Merry fucking christmas?

...och idag kom mitt efterlängtade paket med årets JULKORT! "Vem fan plockade ihop ljusslingan sist?!" och andra (h)ärliga juliga uttryck. Förra året var de jätteuppskattade - kul! Det efterfrågades dock i större format så det har jag tagit fram till i år. Nu är de i A5-format och utan årtal och därmed är de perfekta att rama in och ge bort som jultavlor! Billig och lite annorlunda present på alla firanden i december! (Död åt fula julblommor!)

Paketet har kommit och det var årets fina julkort! I år är det i större format (A5) och utan årtal - perfekta att rama in och ge bort som jultavlor!  Nu ska det packas! Ni hittar dem i webshopen här: http://www.yourvismawebsite.com/birgersson-malin/shop/product/julkort?tm=webshop

Ni hittar dem HÄR! Välkomna in i webshopen! ♥

NU ska jag ta hand om en trött liten kille som snart förbrukat 3 rullar tejp, tömt hålslagaren i sängen och slarvat bort min bankdosa. Life is good. ;)

God Jul på er? haha

over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. Väldans kul, glad jul!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Länken funkar inte och jag hittar dom inte webbshoppen. Hjälp? ;-)

    Hälsningar Hanna.

    SvaraRadera
  3. Haha, underbara! Årets julkort beställda! Och 5 julklappar fixade. Ska bara köpa ramar. Bra att du gjorde dem större i år.

    Kram och god jul!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!