måndag 20 oktober 2014

Årets Företagare, Bloggmiddag & Dildosar?

Då var det måndag igen efter en händelserik helg! Det har varit lite upp och lite ner om man säger så, haha. I fredags var vi på Guldkvällen i Laholm och minglade med finklädda Företagare och åt fantastiskt god mat på Gröna Hästen. Trevligt såklart men man är ju inte sitt kaxigaste jag en fredagskväll och jag gäspade mest, haha. Jag var nominerad i kategorin "Årets Nykomling" och fick ett jättefint diplom som pryder kontoret och en påse med lyxiga presenter! Tack för det och stort grattis till Djurproffset i Laholm och alla andra vinnare i helgen! ♥ Snyggast var såklart mitt återbruk Freddy, haha. (Jäklar vilket liv det blev i återbrukargruppen! Tur de inte läst blogginlägget också, haha.)

I
 lördags hann jag med två timmars mys med barnen innan det var dags att åka på nästa äventyr - Bloggmiddagen i Helsingborg som var arrangerad av de två snyggingarna Anna och Sofia! Jag hade sett fram emot en rolig kväll med "brudarna" men låg istället nerbäddad i sängen i 20 timmar och gnällde, haha. Jag fick antagligen ett gallstensanfall och kunde varken sitta, gå eller stå och efter att ha lyckats krypa upp på hotellrummet blev det sängläge för mig. Det FINNS ju sämre ställen att ligga sjuk på än på Clarion Grand Hotell i Helsingborg. Men jäklar vad tråkigt när alla andra gör sig snygga och sitter en våning ner och äter god mat.


Jag fick i alla fall min del av dramat med en misstänkt förlossning och småfulla och glada bloggare som vinglade in och roade mig. Allt kan hända när man umgås med bloggare. Tina vann en dildo och kom glatt in och viftade med den i mitt ansikte och en ledsen bög kom in och ställde till lite drama med vinglaset och telefonen i högsta hugg. Jag bara älskar det här gänget, haha. Tyvärr fick jag inte träffa alla och mitt tappra försök att släpa mig ner och faktiskt säga hej misslyckades brutalt då jag vek mig redan vid fotändan av sängen och la mig igen. NÄSTA gång! Då jävlar är det JAG som dansar på borden!

TACK för en fantastisk goodiebag tjejer! Vilket jobb ni gjort! Och jag ser ju på Instagram att alla fick god mat och goda drinkar. Inte alls bitter... Jag fick ju Valio Laktosfria Yoggi till nattamad, haha. ♥

Bilden stal jag inne hos Tommytott. Han är bäst på att fota och jag hann inte fota allt fint innan Alice kastade sig över en del av grejorna, haha.
 
 
En grym Goodiebag innehållandes:

Bars & vattenflaska från Svenskt Kosttillskott
Kryddmix från Spicemaster
Body Cream från Emma S
Bars från Nutrilett
Shake från Allévo
Seaweed snack från Nutri-Nick
Läppbalsam från Naked Lips
Tandtråd från Plackers
Basik fotkräm från EFI
Halstabletter från Fisherman's Friend
Lipikar Baume AP från L'Oréal
Tandkräm från Colgate 
Tepåsar från Mighty Leaf
Trosskydd från Tena
Tamponger från Reddville
Colour Collector från Dr. Beckmann
Bindor & etui från Libresse
Prover & parfym från NUXE
Teisseire Mix & Go från Saturnus
Vitaminer från Acrilex
Glass-pops & slickepott från Pufz
Praliner från Chocolatte
Godis & laktosfri choklad från de Bron
Bokmärkespinne från Vackert Udda
Budskapsarmband från LJ Wildheart,
Vanthållare från LillaGrodan Design
Julkort från Meekatt Media, Event & Design
Filmcheckar från SF Anytime
Presentkort från Solentro

Och ja, en fantastiskt generös påse ifrån The Body Shop Väla med Body butter, nagellack, parfymprov, rabattcheck & makeuprådgivning.

Sen var det lite Vinster under kvällen:
Pläd från AsIf4476
Rivsalt från Rivsalt
Produkter från Rosenserien
Presentkort från Espresso House
Armband från Yeni Design
Dildo från Lustjakt
Bondage Tape från MartinShop
Presentpåse från The Body Shop Väla

Utvärdering av grejorna kommer efter hand som vi hunnit testa! Nu ska jag åka till posten och sen ska det bokföras. Skjut mig.
 
over and out.
 
//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Hahahha jag ser bara "FETISH" på bilden med goodisarna... hhaha sorry bejb och krya på

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha Fnulan då ! Det är min fetish - bondage tape som jag vann! Jag kammade hem snusket tillsammans med Tina ;)

      Radera
  2. Åhhhh.. stackars dig.. Nästa gång det inträffar.. ring in mig som ersättare.. jag vill också gå på bloggmiddagar och få en massa goodiebags. Efter att ha bloggat i över 10 år, så tycker jag inte att det är mer än rätt.. trött på att få snytingar för mina inlägg (av mina chefer).

    SvaraRadera
  3. Ja och vi drogade dig bra!
    Och tyckte lite synd om dig när vi fick dig att skratta! Du så dock mycket snyggare och fräschare ut till frukosten <3
    Puss Maya

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!