torsdag 16 oktober 2014

Tävla med blingo! ♥

Jag lovade ju lite tävlingar när vi blev över 5000 följare på Bloggens Facebooksida. Femtusen! Helt galet! Nu har jag 4 tävlingar på gång och vi börjar med en tävling i samarbete med blingo! Höstens kollektion är finare än någonsin och jag älskar plaggen, färgerna och all fin inredning! Alice bor i sin tunika med "bokmärket" på och ni har nu chansen att vinna en likadan i strl 134-140. All info om plagget hittar ni HÄR.

http://www.blingo.se/product/728-021-052

För att tävla:

1.  Kommentera nedan med namn, en kort motivering till varför du vill vinna samt berätta varför du gillar blingo.

2. Gilla Meekatt på Facebook för att inte missa när tävlingen är avgjord och vinnaren presenteras!

Tävlingen pågår till och med söndag den 19 oktober kl 20,00 och vinnaren presenteras på måndag!

Lycka till!

over and out.

//Meekatt....

10 kommentarer :

  1. Älskar deras kläder, såå fina! Nu är Adéa en aning liten för denna men kusinen skulle nog likt Alice bo i den. Jag gillar blingo för den bra kvalitén och att dom har naturliga material, sen är dom flesta plagg helt i min stil och det är någon som inte alla andra har :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Min dotter fyller 7 år i november och skulle bli överlycklig att få just den tröjan. Jag tycker om blingo för att kläderna är slitstarka och tål att tvättas om och om igen.

    SvaraRadera
  3. Min flickas storlek. Har fått slänga/gett bort nästan alla hennes kläder. Så om jag vinner :) så slipper hon frysa ;) ....
    Blingo, snygga kläder och håller länge ...

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja vinna denna vackra tunika för att ge den till min underbara guddotter, som jag tror skulle älska denna!
    Jag gillar blingo kläder för att dem är så fina och har bra kvalité som jag värderar högt :) /Pyret

    SvaraRadera
  5. Min motivering till att vinna är att vem vill inte vinna en jättesnygg tunika;)??Den är dessutom i min flickas nya storlek då hon precis lämnat 122/128 bakom sig. Gillar att Blingo gör fina och roliga kläder även för lite större barn så att jag slipper köpa tonårskläder till min sjuåring. Dessutom jättebra kvalité enligt min erfarenhet! /Linda Byström

    SvaraRadera
  6. Wow
    aldrig hört talas om märket men blev förälskad direkt när jag såg den!!!!
    Min dotter har precis börjat komma i 134 och det är ju kul. Speciellt eftersom den vanligen samarbetsvilliga lilla ängeln har förvandlats till ett förpubertalt moster som gud glömde och djävulen övergav i vårt shoppingcenter. Hon tror ärligt jag släpper henne i kreationer som tom fått Hugh heffner att rodna.
    vart det skall sluta vete fan men denna tunikan log hon som ett litet lamm i fårakläder. Kanske blir födelsedagpresenten från meekatt den bästa när vi stämmer upp till happy böteeey dear emelie 7 nov

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag är gärna med och provar lyckan! Jag har inga barn själv, men som en kramkrävande, goskrank moster har man rätten att skämma bort sina syskonbarn precis när man vill! Om ekonomin hade varit bättre så hade jag köpt grejor varje dag. Speciellt till den minsta, för guuuud vad bebiskläder är söta!!! Men nu är det den äldsta som skulle passa helt perfekt i denna ljuvliga skapelse!
    Det är första gången jag gör ett besök inne på Blingos sida men det jag redan gillar är att kläderna är otroligt snygga och färgstämda och att samtidigt som jag hittar något snyggt till ungarna så kan jag ju passa på att handla både till mig själv och hemmet på samma gång!
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  8. Åhhh så himla fin. Tyvärr är den för stor för min lilla tjej men till hennes kusin vore den precis lagom. Jag skulle så gärna vilja vinna denna. Då vore första julklappen avklarad...och smålänning som man är....så vet jag att min Nellie får ärva den efter kusinen...win win win. Älskar Blingos käder. De är slittåliga, användbara och så snygga. Med vänlig hälsning Pia pi.ke@bredaryd.se

    SvaraRadera
  9. 1. Sustainable fashion - behöver jag ens nämna mer?! Jag älskar blingo för deras eko-tänk. En hel del kläder är dessutom GOTS-certifierade - en riktigt hård märkning! Jag skulle gärna vilja få möjligheten att glädja vår klädtokiga dotter med denna fantastiska tunika. Skulle vara toppen att ha en julklapp avklarad redan, men min dotter är värd att få den redan direkt så jag skulle nog inte kunna vänta :)

    2. Gillar Meekatt på FB: Desirée Larsen

    Desirée Larsen
    larsensliv@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna denna snygga tunika till min dotter Alva. Hon fyllde 7 år här om dagen, och det vore så kul att få överraska henne med denna fina i efterskott. Hon skulle verkligen bli så fin i den och jag skulle bli så glad att få ge henne ett nytt plagg ifrån Blingo (då hon nästan växt ur alla sina gamla därifrån). Hon har dessutom alldeles nyligen kommit upp i storlek 134 och jag ligger lite efter i garderoben, så lite nytt skulle verkligen behövas.

    Blingo är för oss ett märke med snygga kläder som står för hållbarhet och kvalité. Ett extra plus för deras eko-tänk!

    Gillar din sida på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!