måndag 27 oktober 2014

Tjejkväll i Meekatt Casa!

I torsdags hade jag tjejkväll i strandhuset och Maria från me&i var där och visade upp den härliga höstkollektionen med extra bra priser på damplaggen - kvällen till ära. Vi var 17 brudar som samlades i strandhuset på vin och ostbricka och trots att det var lite trångt (och mörkt? haha) så fick vi till en supermysig kväll.
 
 
Till barnen hade jag redan shoppat en massa så nu var det fokus på mamman i familjen - moi! Älskar höstens kollektion och jag ballade kanske ur lite där på slutet. Men vi ska ju snart ut och resa och då är det kul med lite nytt. Skönt att ha en anledning, haha. Det blev en kjol, ett par mysbrallor, en kofta, en tunika och en klänning. Till Freddy övervägde jag de där kallingarna med får på men jag behärskade mig. Blir ju helskumt om man ska ligga under täcket och lysa med mobilen för att "räkna får"...
 
Yngsta brudarna på Tjejkvällen - de hängde mest vid ostbrickan.
 
Goodiebags till alla såklart! Och en "lyxgoodie" med grejer för 1500 kr som vi lottade ut bland de som handlade. Grattis Edyta! ♥
 
Självklart fick barnen egna goodiebags!
 
På plats fanns bland annat fina Vivi och en BLINGOSÄLJARE?! ;)
 
Och Maria som visade nyheter...typ. ;)
 
over and out.
 
//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Härliga bilder..o vilka söta påsar..ler..
    Mvh Camilla

    SvaraRadera
  2. Alltså den där tröjan gör sig riktigt bra på bild. ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för en supermysig kväll !!! <3
    Alice fina teckning ligger väl omhändertagen här hemma :)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!