måndag 9 juli 2012

Onani, Skamliga förslag & Stånd på nakenbad!

Återigen vill jag tacka alla er fantastiska läsare för ert engagemang i bloggen! Ni är flitiga med att läsa, tipsa vidare, kommentera och även med att maila. Så yeyh för er! Kul att så många har hittat in på bloggens Facebooksida med! En massa positiv respons trillar in i inkorgen och ja - jag blir ju lika glad varje gång. På sistone har dock en hel del VÄLDIGT positiv respons trillat in och till och med jag blir lite generad. Och DET är fan inte varje dag! Förlåt mig kära familj...och svärmor. Ni kan hoppa över det här inlägget...men jag MÅSTE ta upp det här. För sån é jag!

"Hej Meekatt. Jag är otroligt tänd på dig! Följt dig ett tag och tror att vi skulle kunna ha ganska kul ihop du och jag. Sugen på en hemlig sexig date i Malmö?" - Tack fina du! Hemlig date? Ska man klä ut sig då? Hm, undrar vad jag skulle klä ut mig till...? Jag har två alternativ: Pippi Långstrump (med lite tighta byxor och en lite trång peruk) eller Pirat! Vilket funkar bäst i Malmö? Man vill ju smälta in...


Ja, så går det! Hela mammamaffian står enade i kampen mot manlig onani och vad händer då?! Jo, de söker sig över "to the dark side" - HIT?! Själv står de med heja "tjolahoppsan" full av köksredskap(?) och klappar varandra på axeln i långa trådar på familjeliv när de "utforskar sin sexualitet" med lite nätflirtande, sexleksaker och lek på tu man hand. Det handlar tydligen om att bejaka sin kvinnlighet för att bättre lära sig att njuta tillsammans med sin partner...och inte alls om den egna lusten. Skulle de däremot komma på maken med att smygkolla lite porr på datorn...eller för all del ONANERA - då jävlar ska han ut! Här står supermorsorna enade och menar att "Går han igång på det där, går han inte igång på dig. Han bedrar dig - med en porrstjärna!" Och det är nästan värre än att han gör det irl. Han har säkert fått HIV med...genom skärmen. Fy fan! Nej, ut med fanskapet och se aldrig mer åt en man. De är egentligen svin allihop. JAG säger - mer porr åt folket! Bara för att jag sitter och dreglar över en TV-reklam om ett nytt Marabou betyder ju inte det att jag sviker mitt Geisha i butiken. ALLA vet att det är Geisha jag väljer när det väl gäller. Och ja, jag äter det både ensam och i smyg ibland. För sån é jag!


"Hej Malin! Vad sägs om en ung oerfaren kille som drömmer om att få bli mer erfaren ihop med en äldre kvinna? Jag är 18 år och bor i Halland. Säg till om du vill ses jag är diskret!" - En ÄLDRE kvinna?! Men skit på dig! Jag ska ge dig en erfarenhet du kommer komma långt med: Shut the fuck up! Jag är väl inte gammal?! Ha! Jag var ju nyss 19 år!? Men tack för ditt mail. //MILF-katten.

Ja, sex är ett hett ämne överallt - förutom i barnfamiljer. Här gäller det jäklar att ta tillvara på varje tillfälle som uppstår...och om man så står med soppåsen i handen och tandblekningsskenorna i truten när båda barnen sover samtidigt...så får man fan passa på! Här finns ingen tid att spilla! Så för att bespara alla er andra en massa tid på funderingar ni kan tänkas ha kring sex så kastar jag mig ut i snuskträsket...bara för er skull! Familjeliv är fullproppat med anonyma funderingar kring kropp och snopp och jag ställer såklart upp för mina medsystrar (och bröder!) med svaren:

"Sexlusten är borta. Snittades för tre månader sedan och ammar fullt. Vad är fel? När kommer den tillbaks?" - FELET ligger i vagnen i ditt vardagsrum. Sexlusten kommer tillbaks när vagnen bytts ut mot en Peugeot och den kör iväg av sig själv. Räkna med 18 år ungefär.

"Har jag för liten kuk? - Ja, detta beror ju helt och hållet på vad du ska ha den till, eller hur? Jag tror helt klart att Instagram kan höja ditt självförtroende...här blir allting perfekt. Jag kan av egen erfarenhet säga att kroppen inte ska fotas eller ens begrundas uppifrån. Allting ser...lite tragiskt ut liksom. Hitta en vinkel som gör dig nöjd och YEYH för den, eller hur? Jag till exempel - gör mig bäst i mörker.


"Jag hade stånd på nakenbadet!" - Hallefuckinglujah! I alla år som jag bott i Mellbystrand har jag retat mig på att man inte ens kan köpa en glass om man är naturist. På den "vanliga" delen av stranden säljs det glass och kall dricka men skulle man (gud förbjude) bada NAKEN får man minsann nöja sig med saltvatten och tång. Så ja, äntligen kan vi se stånd på nakenbadet! Heja dig! Jag vill gärna ha Pepsi Max, Bigarråer och Geisha!
 
    

"Ger du din man spontana avsugningar?" - Alltså jag har försökt att vara spontan och få till den där gnistan när han minst anar det. Men Freddy är lite svår där... På ICA MAXI har jag bland annat ropat (på min bredaste skånska) "Tar du en Roccoballe? Jag vill gärna ha det ikväll älskling!" Istället för att se det som en spontan och sexig invit blir han arg och jag riktigt ser hur han vill dänga fläskfilén i huvudet på mig. Ja, vafan? HUR lätt är det att vara spontan när man har barn?! Jag försöker i alla fall... Gurktricket har han tröttnat på så han går inte ens genom grönsaksavdelningen längre. JAG tycker fortfarande att det är jätteroligt! "Jag tar två så kan vi eda den ena!" Spontant nog?

"När hånglade du senast?" - Vem fan har tid att hångla? Mitt senaste "hångla-så-att-saliven-rinner-värre-än-vid-tandblekningen-hångel" var nog med Patrik Melander...1995. Men vi hånglade så det räckte för en hel livstid så det är ok! Här hemma finns det ingen tid att lägga på sånt. FAN om barnen skulle vakna för tidigt och man har slösat bort tid på hångel!?

"Tips på hur man flörtar med gynekologen?" - Hahaha, det har ju JAG svaret på i alla fall: "Pimpat könsorgan". Ett tips är ju att skriva telefonnummer istället för namn...

 "De har sex när barnen sover i samma rum!" -  En ständigt återkommande diskussion på familjeliv och den här frågan är hetare än "Hen-debatten". Alla ni som bor i en etta - SKILJ ER! Är man förälder är man BARA förälder och om sexlusten infinner sig när bebisen sover gott i sin spjälsäng är du en sjuk människa. Så är det! Syskon kommer till genom inseminering - endast. Ibland undrar jag hur porriga maffiamammorna egentligen är... Jag menar - skulle barnen vakna och få men för livet av upptäckten måste det ju pågå ganska roliga grejor!? Heja maffian i så fall..? Jag menar...det var ju inget guppande täcke och lite flämtande som formade Breivik? HEJA er som har lust säger jag! Våra grannar skulle dessutom tycka det var konstigt om bilen guppade på uppfarten var och varannan natt. Även här gjorde jag ju ett försök i att vara spontan när jag superlimmade fast en stor "Pussy wagon"-dekal på Freddy bil. Inte ens den hinten gick hem...suck.


"Aktivitet under mens?" - Eftersom att jag inte har min mamma kvar så får jag numera (<--precis som förr) köra med förfalskade lappar... "Malin kan inte vara med på gymnastiken idag. Hon har mens." Jag skrev det senast på en servett för några år sedan och skickade till vår ordförande när jag som styrelseledamot ville slippa gå "stallrunda" på travet. Jag slapp gå med och kunde fortsätta ägna mig åt det viktigaste: Sambukan! 

Så, onani är förbjudet...för män...men kvinnor som har sex utan att vilja ha barn är slampor. Hur går det ihop? Är alla supermorsor smygslampor tro? Bor man trångt eller har barn som sover bäst inne hos mamma och pappa skaffar man bara ett barn. På nakenbadet i Mellbystrand kan man numera köpa glass...och kroppar ska fotas ifrån bra vinklar - inte uppifrån...och ibland helst inte alls? Spontanitet är uppskattat...hos alla utom Freddy...och JAG är INTE gammal!

over and out.

//Meekatt...

40 kommentarer :

  1. Hahaha!!!!!! Bäst hittills!!!! Och första bilden talar för sig själv... För att smälta in, liksom!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur? Tror att det blir en bra "dagens outfit" i Malmö. ;)

      Radera
  2. Hahaha, det är ju bara FÖR bra! Speciellt de där inviterna du fått, hahaha! En tanke om maffian, är de religiösa? Allt det där snacket om att inte ha sex om man inte vill ha barn och alla regler och förbud? Hmm... en sekt kanske?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart det är en sekt! Det är ju maffian! ;)

      Radera
  3. HAHAHAHAHA! Du är fan underbar! "Mer porr åt folket!" Jag håller med!!!! Och ja, förlorar man helt rätten till ett sexliv som mamma?! Citerar den klokaste jag vet: "SKJUT MIG!" Här guppar täcket när barnen sover...eller kollar film...eller är ute! Haha ;D

    Kram bästa du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, verkar va en klok människa det där! ;)

      Kram!

      Radera
  4. Här guppar täcket när första chansen ges! Vafan.. jäkla hysch hysch det är över sex! MER PORR ÅT FOLKET!

    SvaraRadera
  5. Ha ha vad har du för typ av läsare egentligen? ;) Mer sex till svenska folket!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja...du är ju här? ;) Mer sex åt folket! Haha

      Radera
  6. Körar med dom andra: Mer porr åt folket! Jag menar, stå under hatthyllan bland galonkläderna eller nedstoppad i tvättkorgen på i den minimala tvättstugan har man väl gjort? Oj, skäms på mig... man får ju inte ha sex som mamma... attans battans då...:P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, tvättstugan är tydligen en klassiker! ;)

      Radera
  7. Hahaha, underbar som vanligt! Har läst din blogg sedan artikeln i lokalbladet och kan bara instämma.

    Keep it upp, katten!

    /En annan farmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul - välkommen in hit! :)

      Radera
  8. "Själv står de med heja "tjolahoppsan" full av köksredskap(?) och klappar varandra på axeln i långa trådar på familjeliv när de "utforskar sin sexualitet" med lite nätflirtande, sexleksaker och lek på tu man hand. Det handlar tydligen om att bejaka sin kvinnlighet för att bättre lära sig att njuta tillsammans med sin partner...och inte alls om den egna lusten."

    KLOCKRENT! Precis så är det! De smyger anonyma runt i trådar och pratar porr men när männen ägnar sig åt det i sin ensamhet är det tabu? Jävla dubbelmoral! Mer porr åt folket! Heja Meekatt!! Älskar dig!

    SvaraRadera
  9. Vilken tur att nästan alla våra har kört iväg med varsin Peugot nu då:-))

    Kram

    SvaraRadera
  10. Fantastiska ärliga du!! Håller med samtliga svar! Här har vi trots 4 barn inga större problem att få till det. Allt går om man vill, men man måste ta tillvara på ALLA tillfällen. Oavsett om det handlar om snabbsex i kök, tvättstuga eller på toa (sängen inte heller fel). Ibland, eller för det mesta, blir vi avbrutna men det kommer ju alltid en morgondag också ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, allt går om man vill! Man får helt enkelt sänka kraven, ignorera orakade ben och stayups. Porra på! ;)

      Radera
  11. WOW! Vilka inviter! Visa dom för sambon så blir det fart på honom med blommor & presenter för att få behålla dej ;)
    Bästa sextipset: Be ungarna om hjälp att städa källaren, garaget el nåt. Man får garanterat va ifred så man kan köra både en & två omgångar ;)
    OBS!! Gäller ju naturligtvis bara om det ska avlas barn.....
    Tack för att du finns & förgyller vardagen med din blogg :)
    Kramizar Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag lär väl märka om han läser in blogg nu? ;)

      Fan, kan man skicka ner 1-åringar i källaren också? Alla tips mottages tacksamt, haha.

      Kram!

      Radera
    2. Nej det är ni som får gå ner i källaren, finns inga barn som följer med & städar frivilligt :)

      Radera
  12. Så rätt så.... Malin,
    En klockren analys av föräldraskapets för och nackdelar.
    Tur man inte blev alltför upplyst innan man skaffade kidsen.

    Vattafack...(till mammamaffian)
    Se det positiva i att vi män smygonanerar lite då och då.
    Vi behöver lite träning för att inte drabbas av FTU...(fööör tidig utlösning)
    Då är vi också genast småsvin som bara tänker på oss själva.
    Tänk på att vi ska kunna spontanprestera som värsta porrskådisen i ex. tvättstugan!
    Faktiskt lite som och lämna in bilen på service...Funktionskontroll.

    Även 4 sekunder kan kännas som en evighet...
    Om man får tillfället såklart...ASG

    Mer porr åt folket....
    Å Malin...

    /Anondoderorsos

    PS. Du hinner inte åka ner till Malmö. Har dom inte fattat nåt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Hade det funnits en gilla-knapp hade jag tryckt hårt på den för denna härliga kommentar :-)

      Radera
    2. --->(GILLAKNAPP)<---

      Eller hur!? Övning ger färdighet och färdighet uppskattas uppenbarligen både utav maffian och oss vanliga mammor! ;)

      Yeyh för porrskådisar i tvättstugan och Mer porr åt Malin!! Eller förlåt...FOLKET var det ju! ;)

      Ja, hur ska jag hinna åka till Malmö? Jag sitter ju i tvättstugan med elvispen!

      Radera
    3. Anondoderorsos: Amen to that! Vi vill ju ha kvalitet när det väl gäller! ;)

      Radera
  13. Äntligen någon som tar upp ämnet "manlig onani"! ;D
    Jag fastnade i en sådan diskussion på FL en gång och fick hela maffian efter mig. Jag hade gjort det...ensam. Skämmes. Men frugan klagar inte, tvärtom. "Man ska inte ta med sig tårta på kalas" säger alla men vad sägs om "Hej, är det kalas här? Får man vara med?"

    Heja katten och MER PORR ÅT FOLKET!

    Johan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kände att det var mitt ansvar att ta upp frågan! Och ja, komma hem och se att det står en tårta på bordet...VEM klagar då?!

      Radera
  14. Tycker du sammanfattar det riktigt bra, får nog hålla med dig om det mesta. Förutom porr, för det är jag ingen fantast av. :)

    SvaraRadera
  15. "Mer porr åt folket" *ler* Kan bara hålla med! Om onani räkans in? Jag trodde inte ens sådana människor existerade idag som på allvar tycker att onani är likställt med någon förvriden syn på otrohet??!!! Jösseskors!!! Men, men, deras förlust..

    Puss på dig Malin!

    SvaraRadera
  16. Underbart!!

    Och ni andra, läs om mitt senaste äventyr som involverar en en arg pappa som skäller på sin fru framför tant blå!

    SvaraRadera
  17. Hahahaha underbara du ♥
    Tack och kramiz

    SvaraRadera
  18. Sv: Hehe nej än bokar jag inga resor. Är ju som sagt reserv och i Örebro är jag "bara" 12:e reserv så rätt bra odds att jag kommer in där vid nästa antagningsbesked. Men ja, vi får se. ^^

    SvaraRadera
  19. Haha du e härlig du tar upp viktiga saker en sak jag kom att tänka på vi män kollar på andra kvinnor som du sa men dom där dildosarna som super mammorna använder är det inte mer otrohet imed den e till och med formad efter en annan man vissa av dom inte så att männen knullar bilden :P

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!