måndag 29 augusti 2011

Nyheter, "Klackaskor" & Paddor!

Ja, lite rubriker kanske?

"Helt rätt att göra helt fel i affärer" (länk) - Ja, jag säger ju det Freddy! När man känner att "nu borde vi nog hålla lite i pengarna" - DÅ ska man åka till Ullared! Det är ju BILLIGARE där! ;)

"Dollys make en väl gömd hemlighet" - Inte jättesvårt att gissa VAR han gömde sig!

Min Amnings-Bh? Var det DÄR jag la den?!

"Gravidmage? Så får du bort den!" - Eeeeh...prova att FÖDA!

"LISTOR: De tjänar mest - där DU bor!" - Grattis Freddy! Du är med på LISTAN!! Jag är föräldraledig...Alice är lat och lever på oss och Elton är inte rikitgt mogen för ett jobb än...så FREDDY tjänar mest - där JAG bor! Hade ju varit MYCKET mer intressant att veta vem som tjänar mest där GRANNARNA bor!? ;)

"Mamma-dejterna du ALDRIG kommer se i TV" - Och tack gode gud för det! Hur het är man i sina illasittande mammabyxor (i väntan på att komma i storlek "fet men inte gravid-fet"), sin amnings-bh, mörka ringar under ögonen och med en svag doft av babykräk?! VARFÖR skulle någon vilja se det?!

"Jag vill att min fru ska ha klackar" - Sexologen Malena Ivarsson svarar på läsarnas frågor om sex- och relationsproblem. Eeeh...hallå!? FINNS hon fortfarande?! Och vem är ni som mailar henne och frågar?! "Jag vill att min fru ska ha klackar"??! Allvarligt!? Hoppa och fis säger jag! Titta noga på den här bilden: 


Får du ens upp den nu har du problem! Klackar?! Jag är fortfarande upprörd! Du skriver ett långt mail...till Malena Ivarsson...för att din fru spenderar sin sommar i Foppatofflor? Idiot! Alice däremot går gärna runt i sina plastiga fula"leksaks-klackaskor" och säger "Nämen mamma!? Vad är detta för snygging du ser?!" Haha, min fina lilla tönt!

"Usain Bolt vill bli legendarisk" - Ja, och det lyckades du ju med! Grattis Speedy Gonzales! "Vill ni se tårar?" Vi vill se allting...om vi bara hinner ifatt dig!!

"iPad - helt ny unik design" - Heja mig som satte min blogg som startsida på alla iPads på Siba! Mouhahaha! Tro fan att de säljer bra...nu! ;)



Nej, dags att förbereda mig mentalt för morgondagens inskolning på nya dagiset! Alice är laddad och har sagt "Jag vill vara där UTAN mamma!" hela dagen. Får väl se hur kaxig hon är imorgon... ;) 

Over and out.

//Meekatt.

1 kommentar :

  1. "Du skriver ett långt mail...till Malena Ivarsson...för att din fru spenderar sin sommar i Foppatofflor? Idiot!" HAHAHAHAHA

    Ja, lever hon än? Har folk inte Internet? Frågespalter känns lite urtvättat!

    Underbart med Paddorna på Siba! Har säkert aldrig sålt så bra! ;D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!