torsdag 18 augusti 2011

Kniven i arslet!

Jaha, då ploppar han återigen upp likt gubben i lådan och förstör min TV-kväll - den inoljade surkuken Alexander Nilsson. HUR kan man ha så mycket klet i håret och HUR kan man säga SKIT så många gånger i en och samma mening?! Jag tål honom inte - får rysningar bara jag ser honom och då ska vi inte ens prata om hur jag känner inombords när han smakar på maten och smaskar värre än 300 dagisbarn tillsammans. Hur är det möjligt?! Han måste ju ha fel på sin mun?!? *suck*

Ja, jag VET att jag kan stänga av TV:n men det är ju för sent när jag redan sett honom! Det är liksom förstört nu...suck! Ibland undrar jag vad som egentligen krävs för att få TV-tid. Jag menar...Alexander - en tuff "brat-wannabe", doppad i frityrolja som springer runt och smaskar, skriker "Gör om - gör rätt!!",  BETONAR VARJE ORD LIKA MYCKET och viftar febrilt med armarna hela tiden. Jag blir arg i hela kroppen!! Är det verkligen sån här skit ni vill se?! Ja, jag vet...jag borde inte lägga någon energi på det - men sån é jag!



Dags att natta lillfisen! Over and out.

//Meekatt


5 kommentarer :

  1. *asg* Det finns bara en som du! Du är underbar Malin! Ja och jag håller med dig om att han är jobbig att lyssna på med sina betoningar.
    Blogga mer - vi saknar dig! Hoppas det är bra med Elton och Alice <3

    SvaraRadera
  2. Ja!! Jag är alltså inte ensam? Får oxå rysningar av honom! haha! /Erik

    SvaraRadera
  3. Hur orkar du bli arg varje vecka på honom? *skratt* Kul med en uppdatering!

    SvaraRadera
  4. Jag som tycker han är snygg - hehe.

    SvaraRadera
  5. Håller med alla som dissar A.Nilsson...ASG
    Dryg snubbe med håret insmort med äkta ister.
    Jag tycker vi gemensamt skriver till TV, och kräver att allas vår favvobloggare får en egen show. Där hon åker runt och bankar upp oseriösa Semle bagaren. Ta mig fan.
    Anondoderorsos

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!