onsdag 24 augusti 2011

Meekatt News!

Kollade igenom Aftonbladet - Lite rubriker:

"Intervjuas - i Gaddafis hatt" - Hur jävla stort huvud har han egentligen?!

"Födde flicka - efter bilkrock" - Nää??! Allvarligt!? Ja, jag säger ju det...det är livsfarligt att "köra utan skydd" och här har vi ytterligare ett bevis på det! Tänk vilken chock...där är hon ute och kör i godan ro, på väg till celibatklubbens årsmöte och plötsligt smäller det. Ja, kroppsvätskor blandas och där sitter hon alldeles oskyddad! Resultatet blev en liten flicka! Skydd på mina vänner - kör försiktigt!
 

"Fiasko för Reinfeldts kaffemöte" - Ja, men jag tycker det är lite gulligt i alla fall...att han försöker. Jag menar - kan Kungen kan väl Statsministern? Men tyvärr...kaffeflickorna lös med sin frånvaro och trots att både Gustav Fridolin och Åsa Romson var inbjudna till denna lilla "orgie över bönor" uteblev all spänning och Reinfeldt fick återigen doppa ensam. (I kaffet! Skärp er!) Pinsamt, men Yeyh för ett tappert försök! Aftonbladet länk

"Utsiktstornet - utan utsikt" - Ja, här har vi en klassisk Sällskapsresan-utsikt och vad är det att skratta åt? Jag menar - pengarna räckte inte ända upp så vad ska man göra? Ett utsiktstorn behöver ju nödvändigtvis inte betyda att man ska SE något därifrån...man kan ju ha "kaffemöten" där? Tummen upp för Piteå Kommun och för ett väl genomtänkt rött beslut! ;) Föresten så har vi en strandvilla...och om man tar en stege och klättrar upp på garagetaket...så har vi också havsutsikt! Så det så! Aftonbladet länk

"Så förlorade jag 55 kilo" - Du dödade din anorektiske man?! Usch!


Nej, detta är inte jag och Freddy!


"Ivo Pekalski stänger inte dörren till Polen" - Coolt! Har han en dörr till Polen?!

"Freddy går på lina till Tysklands högst berg" -Men älskling! Det är ju JÄTTEFARLIGT och inte alls likt dig? Vad fan ska du göra i Tyskland? KOM HEM!!  Aftonbladet länk

"Kamprad var en aktiv nazist" - Men vad fan gör det när värmeljusen kostar 19 kronor?!

Sist men absolut inte minst: PRINSESSAN MADELEINE HAR FÄRGAT HÅRET!! Herregud, jag har legat vaken hela natten och tänkt på det här! Kastanjebrunt...var det ett bra val?! Hur påverkar detta hennes uppdrag och framförallt - hur påverkar detta hennes roll som blivande moster!? Usch, hur vågar hon ta till så drastiska åtgärder UTAN att konsultera oss först?!!

Aftonbladet...är detta verkligen så intressant? Nej - skit på er!

//Meekatt.

8 kommentarer :

  1. Äntligen lite nyhetsvärde!:D En blogg att följa, helt klart! Välskriven och kul! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Haha du är inte klok Malin!

    SvaraRadera
  3. hahahah rubriken kan man verkligen skratta gott åt :)

    SvaraRadera
  4. Var får du allt ifrån? *LOL*

    SvaraRadera
  5. UNDERBART hjärtat!!
    De borde snart anställa dig på aftonbladet, då hade läsarsiffrorna stigit!
    Kramen!

    SvaraRadera
  6. HAHA det med bilen är ju bara klockrent! Att du har valt den där bilden till fick mig nästan att ramla av stolen såhär på morgonkvisten.

    Och det är ett bra betyg, jag är nämligen väääldigt morgonsur! :)

    SvaraRadera
  7. Tack för alla glada kommentarer! Skönt att man kan sprida lite glädje med sitt skitsnack! ;)

    Och Josefina: Ja, när ska de höra av sig från Aftonbladet!? Jag väntar och väntar... ;)

    Kram på er!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!