fredag 19 augusti 2011

Homer, Helosansalva & Hår på musen!

Åh, vad jag saknar att ha tid att blogga! Hela mitt huvud är fullt med idiotiska tankar som måste UT och jag är rädd att om jag håller dem inne för länge...blir jag en idiot! Jag kollade igenom statistiken på bloggen och först och främst måste jag ju tacka mina trogna läsare som hänger kvar trots att min närvaro är ungefär lika usel som i gymnasiet! Sen måste jag ju ifrågasätta en del utav er också. Jag kollade sökorden som lett till min blogg (via google) den senaste veckan och jag blir lite fundersam. Jag kanske skulle lägga ner..?

Men ok - kära läsare...ni sökte på:

" HOMER" -  Just det - Alice vaknade hysterisk en natt och trodde att hon hade förvandlats till Homer Simpson. Okej. Välkommen hit! Allt okej än så länge...

"KÖNSSJUKDOM" - Hm...man söker alltså på ordet "könssjukdom" och hamnar...hos mig? En jävla tur att jag är gift...kan ju inte va ett bra raggningsknep det där!? Hoppas det inte funkar likadant på Facebook. Kan ju bli lite...dålig stämning. Hoppas att du/ni hittade det du/ni sökte! Kör försiktigt i framtiden och mössa på, man vet fan aldrig var det blåser!



"MALIN BIRGERSSON + BRÖST" - Nämen?! Halli hallå stranger! Ja, bröst har jag ju och såhär i amningstider ÄR hela jag som ett stort vandrande bröst! Imorse sa Alice "Mamma, jag ser inte TV:n för dina bröst!" och då har vi en STOR jävla TV! Ja, du "sökare" blev kanske besviken på innehållet här men vafan...visar du din - visar jag min! Maila mig namn och en bild så lägger jag upp dig här först! Snällt, jag vet...men sån é jag!

"NEGERSNOPP" - *host* Ja, detta säger ju lika mycket om mig som det säger om den person som sökte sig hit. Jag skyller detta helt och hållet på min 3-åring...som den mogna människa jag är! Och ja, du LÄR ju ha blivit rejält besviken på innehållet här!

"KÄRLEK PÅ STRANDEN" - Ja, men det här var väl fint? Jag är kanske inte så dum i alla fall? Välkommen in du kärlekskranke smygnaturist och tack för att du får mig att framstå som liiiite normal!


 
"LUSTGAS" - Va?! Var? VAR??

"HELOSANSALVA" - Yes! Det finns fler som förstått den fantastiska känslan av att vara nyduschad och trött...krypa ner i en renbäddad och barnfri säng...krypa upp till sin heta man och sträcka fram handen...och få en sträng kletig helosansalva i handen! DET är njutning för en småbarnsförälder - att hinna smörja in sina söndertvättade torra händer med "morfarsalva" innan man däckar...ända mot ända!


"MEEKATT" - Ja, det är ju fortfarande jag! Välkommen du gamle mirc-kompis ifrån 1997!



"MEEKATTER" - Yeah right!? ;)

"DAGENS OUTFIT UTAN BH" - Allvarligt?! Finns det ens en sån? Hur mycket tid har ni över egentligen?! Hur har man ens tid att sitta och söka efter något så meningslöst! Om jag lägger upp en bild på "Dagens outfit" - (dvs. urtvättade mammabyxor och ett linne med babykräk på)...KLÄR du dig så imorgon då? Idiot! Men okej - varsågod:



"HÅR PÅ MUSEN" - och återigen kommer man till mig...Freddy måste vara stolt över sin fru! Alice sa för någon vecka sedan "Maaaamaaa? Elton har ju en liten snopp, pappa har en stor snopp...men du...du har bara en taggig gump!" Man kan bara älska den tösen! Ursäkta mig att jag var relativt nyförlöst och osugen på allt utom sömn - och inte hunnit inom Brasilien på morgonkvisten!! Unge!! Och ja, välkommen hit du håriga läsare ifrån 80-talet! Jag säger alltid att det finns någon för alla - Njut av ananasringarna på kasslern och dina neonfärgade tubsockar och lycka till med sökandet efter din like!

Ja, det var veckans sökord. Vad ska jag dra för slutsats av det här? Hm...
Kanske borde göra om bloggen till en "Titta, jag har en ny tröja"-blogg? Men nej...sån é ju inte jag... ;)

over and out.

//Meekatt.


4 kommentarer :

  1. ~ ♥ Lovely Kidz ♥ ~19 augusti 2011 kl. 08:40

    Hehe Jo, man kan se de konstigaste sökorden till bloggen.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Som de säger: Alla vägar bär till Mee!
    /Duden

    SvaraRadera
  3. Herregud vilken blogg! Har bara hunnit ögna igenom rubrikerna och har redan kramp i skrattmusklerna. Här ska det sträckläsas när barnen somnat ikväll ;D
    Trevlig helg! /Ann

    SvaraRadera
  4. Hehe, Målet måste vara att alla sökord leder hit. Bara att scanna in nationalencyklopedin i ett lite längre blogginlägg. Sen kan man toppa med lite välkryddade ord. Et voila...
    Mon dieu, c'est formidable.
    Meekatt Je t'adore!
    A non dode ror sous....

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!