onsdag 29 mars 2017

Meekatt goes Kamelägare!?

Alltså...ibland...blir jag trött på att vara jag. Jag gör och säger så konstiga saker jämt. 

Jag börjar allvarligt talat bli lite desperat när det handlar om att hitta lägenhet i stan till mig och barnen och har snart pratat med 500 personer, hyresvärdar och fastighetsägare...och inget napp. Fan! Hur svårt kan det va?! En trea i Halmstad tack!? ♥ Lagt in annonser lite här och där och blir erbjuden allt ifrån studentlyor till sexuella tjänster och gratis aloevera-skit. Jag tyckte att jag var tydlig i annonserna...men de verkar missuppfattas.

Nu sitter jag här på kontoret och fyller i en massa formulär på olika sidor hos fastighetsägare. Pratar samtidigt i telefon och i vanlig ordning spårar samtalet ur lite. Jag läser högt:

- Har du husdjur? Fyller i "Nej"
- Tänker skaffa husdjur? Fyller i "Ja"
- Vilket husdjur? Fyller i "En kamel"

Skojar lite om detta, pratar vidare i mitt omogna samtal...lägger på och trycker på "skicka". 

FAAAAAN!! Blir nog ingen lägenhet via Cityfastigheter heller.

over and out. 

//Meekatt...

1 kommentar :

  1. Hahaha, vem vet - det kanske hjälper? ♥
    Referenserna är ju klara iaf - vi är väl några som kan intyga vilken fantastisk person du är..
    Hoppas det löser sig snabbt!
    Kramen

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!