tisdag 21 mars 2017

Lustfyllt, Kontaktannons & Bröstproblem!

Hej på er! Tack för superfin respons efter min "nystart" som krönikör i Hallandsposten! Det känns jätteroligt att vara tillbaka och Elton är så stolt över sin första helsida, haha. Jag körde till affären för att köpa tidningen i lördags och kände hur jag började backa ifrån tidningsstället när jag såg den. Det är ju inte alls pinsamt att stå i kassan och köpa tidningar med sig själv över halva framsidan, haha. Klicka HÄR eller på bilden för att läsa ett stort reportage om mig och se bästa bilden på Elton. Det är ju väldigt lätt att ta seriösa pressbilder med en 5-åring... ;)

http://www.hallandsposten.se/nyheter/laholm/malin-meekatt-birgersson-%C3%A4r-tillbaka-efter-separationen-1.4197166
Diskret är mitt andranamn...  
 
  
Fina Elton! ♥ 

Min första krönika för 2017 hittar ni HÄR. Men ja, jag ser nog vad Ullis på Hallandsposten försökte göra här. Inte nog med att hon gör ett jättefint reportage om mig. Hon lägger dessutom upp det som en kontaktannons. Tack bäst Ullis! 2 flugor i en smäll liksom, haha. Separation i all ära men nu jäklar har katten fått "lusten" tillbaka. Och det funkade. Vem behöver Badoo och Tinder när man kan få ett mittuppslag i Hallandsposten? Jag har fått massor med spännande erbjudanden i inkorgen. Allt ifrån "Får jag bjuda dig på middag en dag när du flyttat in till Halmstad?" (obs. jättetrevligt såklart och uppskattat!) till "Så katten är singel och redo för bus nu?" (eeeh?), "Ligga?" och "Jag har gott om plats över i mitt stora hus och det skulle va mysigt med lite sällskap. Du skulle knappt märka av mig!". Jag söker ju i och för sig efter en lägenhet i Halmstad men jag känner mig inte riktigt redo för sambolivet än...med en främmande karl...i hans hus. Oavsett hur osynlig han är, haha. Men TACK för fina erbjudanden. Sitter någon på info om en 3:a hyfsat centralt (utan inneboende karl!) så får ni dock gärna hojta till.

I helgen var vi hemma hos bästa vännerna Tina & Roy på Tacos, vi var på fotbollscup i Oskarström, hade två kompisar på övernattning (dvs. jag hade 4 ungar i min 160-säng!) och i söndags var det träning för Elton med LFK. Bästa timmen på hela veckan enligt lilleman! ♥ Han ÄLSKAR sin fotboll och tycker att tränarna är coolast i världen. Kan inte nog berömma de där fantastiska grabbarna som lyckas styra upp en hel idrottshall full med 5-6-åringar och få dem att lyssna och lära sig. Heja er!

  
Stolt kille! Kläderna är ett minne ifrån mammas något dimmiga glansdagar i Amsterdam.
  
Igår var jag i Malmö på Emporia med Elin. Jag har ju varit duktig och kommit igång med träningen efter 37 års vila (haha) och detta har resulterat i att jag och mina redan ganska sorgsna bröst minskat 3 storlekar. Efter att ha inlett morgonen framför spegeln skrattandes (och gråtandes) under en timmes lång bh-provning insåg jag att det det var dags för nyinköp. 

 Meekatt goes...topless?

Nu ska jag rulla upp brösten i en ny bh och ratta Meekattbilen till stan och jobba med ett superroligt projekt som jag bara LÄNGTAR efter att få dela med er! En dröm ska gå i uppfyllelse och jag har en miljard fjärilar i magen. (Och 100 gram Geisha som jag åt till frukost idag. Bra Malin.)

over and out. 

//Meekatt... 

33 kommentarer :

  1. Härligt att du är tillbaka :-D
    Spännande :-D
    www.tiobarnsmamman.se

    SvaraRadera
  2. Hahahaha älskade Malin ❤❤❤❤

    SvaraRadera
  3. ÄLSKAR att du är tillbaka! Hoppas att du är laddad för jag har väntat med stor längtan efter dina härliga och ärliga texter. Har läst igenom din blogg från början till nutid tre gånger nu, haha. Älskar ALLT du skriver!
    När ser vi dig på TV igen? Längtar efter "Meekatt efter 10" och hoppas Malou får sparken snart, haha.

    Kram Eva i Göteborg (som såg dig här i Götet förra helgen men ville inte störa mitt i kaffet och solen. ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, låter ju toppen! Tar dock hellre Meekatt efter 22 så att jag kan inkludera vin och porr! ;)

      Meeen - du skulle ju kommit fram och sagt hej! Gör det nästa gång!

      Kram!

      Radera
  4. Kram på dig bästa katten! Underbart att ha dig tillbaka. Du har varit saknad i Hallandsposten. Var på väg att avsluta prenumerationen för jag trodde de hade gett dig sparken. ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tur du inte sa upp tidningen då. Det var helt mitt beslut och de tog emot mig med öppna armar! ♥

      Radera
  5. Meekatt 2.0 - kan ju bara bli succé även med mindre bröst. *asg*

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Tycker du är lite kräsen som inte nappar på boendeförslaget. En man som man inte märker av, är inte det allas dröm? ;)

    Lotta

    SvaraRadera
  7. Fick tidningen i lördags och började nästan lipa av lycka när jag såg framsidan. "the katt is back". DET är lycka för en trött morsa det!

    SvaraRadera
  8. Fin du är. Hur mycket har du egentligen gått ner?

    SvaraRadera
    Svar
    1. 3 bh-storlekar på ett ungefär. Så mäter jag! ;)

      Radera
  9. KATTEN!! Äntligen!! Rock on!

    Och välkommen in till city! Här har du en som kommer försöka flirta in sig när tillfälle ges, hehe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wiih! Tack! Då får jag se till att vara beredd då...att gömma mig kanske? ;)

      Radera
  10. Jag är så genuint glad över att du är igång igen! Vårt nyköpta hus ska jag pryda med husregler, och dra-på-lakanen får förbli ful-vikta, i ren protest mot att de ens trilskas.
    Så himla kul att du mår bättre! :D
    Släpp den nya boken snart, så jag kan göra ett nytt hyllande blogginlägg, haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Vad glad jag blir! Elda upp lakanen! ;)

      Kram!

      Radera
  11. Trallalallalaaaaa!!! <3 Härliga du!!

    Kram från Maja med den härliga utsikten på jobbet!!! :-) :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, lider med dig! ;)
      Vi får luncha en dag - med bättre utsikt!

      Radera
  12. Såg dig utanför Åhlens idag vid lunch och blev helt starstrucked, haha. Jäklar vad liten du blivit. Äter du inget katten? Bjuder gärna på lunch en dag! ;) Fast det är kanske konstigt om man inte känner varandra! ;D

    Kram Emelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du skulle ju sagt hej! ;)

      Nej, inte så liten! Jag äter massor, haha. Mest choklad faktiskt.

      Kram!

      Radera
  13. Malin med töserna21 mars 2017 kl. 17:37

    Underbart att du är tillbaka!! Har verkligen saknat dig!

    Kram/Malin

    SvaraRadera
  14. Åh vad härligt att du är tillbaka!
    Skynda långsamt och njut av livet ❤
    PS. Säg till om du hittar några bra bh:ar!
    Kramar Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mia!

      Bonprix ska du shoppa bh på! Billigt och bra! ;)

      Kram!

      Radera
  15. Välkommen tillbaka! ❤

    SvaraRadera
  16. Jag och sjömannen är så glad att du är tillbaka. Vi saknar dig och jag blir så jävla glad av att se dina inlägg.
    Vi måste ses snart älskade vän. Vi saknar er alla och så måste vi snacka podd haha! <3

    Bögarnabus vill ju ge världens bästa ungar vin! :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack världens bästa Bögarnabus! ♥
      Snart måste vi ses och styra upp våra planer<!

      Och ja - vin till ungarna för fan! haha

      Puss på er!

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!