fredag 24 mars 2017

Fredag, Poddplaner & Rumsren katt!

Då var det fredag och solen skiner! Jag vaknade halv sex (vad har hänt?!) och gick en promenad och sen satte jag mig i soffan med en kaffe och datorn i knät. Sister Hazel och jag. Bästa morgonen! Nu får jag dock ta tag i de sista beställningarna som ska lämna kontoret innan jag kan stänga webshopen. Jag ska lägga all min tid på mitt nya roliga projekt och då får tavlorna stå åt sidan. Jag har ju sagt att jag ska ägna mig åt saker som jag mår bra av, ta bort allt som stressar mig och göra det som är kul. Carpe fucking 2017!

Jag pratade med fantastiska Tommytott i morse och vi har också en kul grej på gång. Vi ska starta upp en podd tillsammans och det kommer bli helt galet roligt. Mammamaffian kan gå och få utskrivet lugnande redan nu för vi har inga gränser...alls! ;)
 

Jakten på lägenhet i Halmstad fortsätter och det är ju inte så lätt. Tydligen ska man veta om att man ska skiljas långt innan man gifter sig för folk har stått i kö på de där lägenheterna i 15 år. Är det någon som har kontakter/tips/har en egen lägenhet för uthyrning så hojta till! Jag och barnen behöver en 3:a - hyfsat centralt med inflyttning i förrgår...typ. Vi är rumsrena alla tre, mer beroende av internet än alkohol och är hyfsat tysta efter 19,30 på vardagar. Så - tips?! (Hör av er till mig i så fall på info@meekatt.com) 

Nu - mot posten! Sen in till kontoret och göra lite nytta...och sen BUBBEL - för att det är fredag! ♥

over and out. 

//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Du har säkert redan koll på blocket men här har du en länk till en jag såg där: https://www.blocket.se/halland/Central_3_a_med_inglasad_altan_72090193.htm?ca=20&w=1&direct=1

    Lycka till med lägenhetsjakten!!

    SvaraRadera
  2. Kollat med Akelius?

    /Annika K

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!