torsdag 11 augusti 2016

Välkomna in, Pinchos & Resorb?

God Morgon ifrån härliga takterrassen på Scandic Rubinen! ♥ BÄSTA platsen!

Ja, det är full rulle i Göteborg med en massa förberedelser inför en spännande höst. Jag har blivit intervjuad, utfrågad, kramad, fotograferad ifrån alla håll och kanter och omskriven i norska tidningar. Nu drar allting igång och det är läskigt och jättekul! En helt ny publik trillar in på bloggen och på Facebook och jag känner fortfarande att det är jättekonstigt. Jag...är ju bara jag. Och nu är det över 11 000 följare på min Facebooksida, över 30 000 besökare på bloggen igår och inkorgen är full med mail. Galet!? Tack för alla mail ni skickar! Och välkomna in alla nya läsare och följare ifrån både Sverige och Norge! ♥

Igår avslutades kvällen på Pinchos här i Göteborg. Det var premiär för mig men det blir absolut fler besök! Så jäkla gott! Och drinkarna!

Vet ni hur många olika sorters Mojito det finns?! Det vet jag. Och min stackars lever, haha.

Jag ångrar dock de sista två (tre kanske?). Idag skulle jag upp tidigt och bli fotad. "Det räcker med en vardagssminkning och något neutralt klädesplagg". Eeeh...? Varsågoda:

 
Vad fan är en vardagssminkning? Jag har små barn. Jag är fan nöjd om jag inte luktar bajs eller har lera i håret. "Brukar du färga ögonbrynen och vad lägger du för bas?" På riktigt?! Vad jag lägger för bas? Vakna, ta en Resorb och tre snabba lavetter i ansiktet för lite "solkysst känsla"?
 
Jag. Är. Trött. Men jag har en vardagsssminkning. Heja mig?
 
over and out.
 
//Meekatt... 

2 kommentarer :

  1. Haha. Heja dig och pinchos! Tycker förövrigt du klär i smink! :D
    Lycka till idag!! Du är bäst, katten!

    SvaraRadera
  2. "Jag är fan nöjd om jag inte luktar bajs eller har lera i håret"
    Skrattar så jag gråter av igenkänning
    /malin

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!