onsdag 17 augusti 2016

Meekatt goes TV...igen!

Norge ringde. Nästa torsdag ska jag sitta i God Morgen Norge kl 07,30 och prata mammaliv och "bajsbok". Motsvarigheten till vårt TV4 Nyhetsmorgon. Klockan 06,55 ska jag va i TV-sminket. Lycka till att få den här trötta småbarnsmorsan att se TV-pigg ut klockan sju på morgonen, haha. Kan man åka dit i onepiece med rödvin i termosen eller måste man skärpa till sig? ;)

Det är helt galet. Lilla jag...och min tramsiga blogg...och min bajsbok. Jag kan fortfarande inte förstå riktigt...vad det är som händer men jag tänker njuta av varje minut...även om jag är livrädd, vill skrika "NEEEEEEEEJ!" och vill spy i min Michael Korsväska varje gång telefonen ringer, haha. Men sån é jag. I. CAN. DO. IT.
 

Det är ju detta som är drömmen! Det är ju detta jag väntat på men aldrig trodde skulle bli verklighet. Att jag får nå ut till alla de där mammorna som tycker det är skitjobbigt ibland men som inte vågar säga det. Och nu är det ju inte bara uppfostringsdebatten som lockar Norge utan BOKEN. Min bok. Mina berättelser. Mitt budskap och mina ord. Wow!!

Men...en fråga bara. Får jag ta en vuxen med mig? Eller är det meningen att jag ska göra detta helt ensam...utan vuxen?! Jag förstår inte.

over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. Jag hade gärna följt med dig gumman! ❤

    SvaraRadera
  2. Men svenska nyhets morgon då? Varför ringer inte de och vill ha dig? Det är den stora frågan! Heja dug ✌️

    SvaraRadera
  3. Du är grym! Du rockar! Du är drottningen av alla morsor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flott det du skrev i vg,skal klippe ut til min datter som har konstant dårlig samvittighet,bravo

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!