torsdag 25 augusti 2016

God Morgen Norge!

Då kan jag andas ut, haha. God Morgen Norge tog emot mig med öppna armar, gav mig lyxig frukost, slängde på mig världens sminkning och fönade håret på mig i tio minuter. Bara det var ju värt en tripp till Norge utan barn, haha. Det gick bra, det var jättekul, språket fungerade, jag svor inte en enda gång och jag hoppas att budskapet med boken kom fram tydligt så att alla norska mammor vill köpa boken nu. ;)
 
http://www.tv2.no/v/1064847/
Länk till inslaget har ni HÄR.
 
Nu ska TV-sminket av(!) och jag ska åka upp till förlaget och signera böcker. Sen ska jag njuta av att jag faktiskt fixade det.
 
Min första känsla när jag kom ur TV-huset var "NU måste jag ringa mamma!!". Över åtta år sedan...och fortfarande är det min första känsla...
 
over and out.
 
//Meekatt...
Boken beställer ni HÄR!


14 kommentarer :

  1. Du är bäst Malin, jag säger ju det!
    Har tjatat på dig i en massa år nu, tror du mig?! :D ♥
    Och vet du: Det är faktiskt väldigt skönt när de flyttat hemifrån också.
    Även om man längtar ihjäl sig efter dem - nästan jämt.. ;)
    Bamsekrammen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack fina du! ♥

      Klart du längtar. Men ÅH vad skönt det låter, haha. ;)

      Stor kram!

      Radera
  2. Du er et fantastisk menneske og en fantastisk mamma. Du sier det jeg tror de alle fleste tenker innimellom. Der i blandt meg!!! Det at du innrømmer det og har så fokus på det, innrømmer den dårlige samvittigheten vi kjenner så på når dagene er grå, det gjør deg til en god mamma. Gleder meg til å lese boken!! TAKK!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för fina ord! Hoppas du tycker om boken!

      Radera
  3. Såg dig på TV imorse och har redan varit och köpt boken din. Hoppas på att få springa på dig här i Oslo innan du åker hem så jag kan ge dig en kram. Vilken underbar intervju!! Så befriande att höra att någon vågar säga det högt, det vi ALLA tänker. Din bok blir en STOR hit i Norge, det vill jag lova. Och du är så avslappnad och härlig att man bara älskar dig!

    Kram och lycka till i karriären!!

    Maj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad härligt, hoppas du gillar boken!

      Vi springer kanske på varann, haha. Jag rör mig mest i bokhandlarna, biblioteken och där det finns vin! ;)

      Kram!

      Radera
  4. Du er helt fantastisk Meekatt! Så deg i dag på God Morgen Norge och nu sjal jeg bare ut for å kjøpe boka din. Klem og lykke til i Norge! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ilse! Vad glad jag blir! Och välkommen in till mig! ♥
      Hoppas du hittade boken!

      Kram!

      Radera
  5. Vet du? Jag har följt din blogg i snart fem år, läst din bok tre gånger och följer dig i media. Du är en stor förebild för mig på så många plan.

    Men främst för en sak: Du är ALLTID Malin. Ingen kan få dig att ändra på ditt sätt att vara eller prata. Du är 100% naturlig alltid, gör dig aldrig till för media eller dina läsare utan du är du. För sån é du. Och jag beundrar dig enormt för det. Många låter kändisskapet stiga en åt huvudet. De blir malliga, tappar fotfästet och fokuserar på att tjäna pengar. Men du har samma fokus idag som för fem år sedan - att göra vardagen lite lättare att hantera för oss andra kämpande mammor och du lyckas - varje dag. Om du bara visste hur värdefullt det är för mig och alla andra som följer dig att du fortsätter vara Malin/Meekatt och fortsätter stå med fötterna på jorden, vara ödmjuk inför din framgång och leverera det du är ämnad för - DIG. Så TACK!

    Ha en fin helg i Oslo nu. FIRA med champagne och Geisha ikväll för det är du värd. Jag ser kommentarerna på FB och jag är så stolt och lycklig över att du nu får nå ut till ett nytt land och en ny grupp mammor som alla behöver dina tankar.

    Stor kram från Linnéa, mamma till 5.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ÅH vilka ord! Blir ju alldeles varm i hjärtat. Så härligt att du känner så. Det är det absolut viktigaste för mig - och har varit sedan dag 1 - att alltid vara "jag" och hålla fast vid det som är viktigt, mitt mission. Bokförsäljning och pengar är en härlig bonus såklart - men att få nu ut till mammor som känner som jag gjorde innan jag insåg att jag duger som jag är - DET är värt allt.

      Jag ska fira ikväll, njuta av all positiv feedback och dricka bubblor!

      Stor kram!

      Radera
  6. Jag måste verkligen köpa din bok!!!

    SvaraRadera
  7. Du är så fantastisk Malin - både att läsa och lyssna på! MÅSTE köpa din bok!!

    SvaraRadera
  8. You go Girl alla tummar upp för dig!!!!/trebarnsmorsan

    SvaraRadera
  9. Läset din debatt i nyheter24 om den ungen som skrek "fittmamma" .. jag höll på att smälla av, ramla av stolen, på allvar liksom? Hur kan en 6 åring ens veta det ordet? Jag har en 6 åring i huset som inte ens vet vad fuck betyder, som typ alla ungar går omkring och säger som om det betydde fan, fast det i självaverket betyder knulla, ja du vet. :D Blir lite galet på dagens sätt att uppfostra, säga till, tillåtelser och föräldrar. Gillade verkligen din artikel, så bra och det fick mig att vilja komma in här och läsa lite. Hoppas på att gilla bloggen också, så får du en ny läsare. :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!