tisdag 3 maj 2016

Efterrätter, Gränser och Växande penisar!

Kvällens stora fråga. Hur många efterrätter kan man äta innan man borde skämmas? Alltså...maten på det här hotellet! Galet. Jag är alltid lite skeptisk till buffé...för sån é ju gnälliga jag. Men här ligger allt så snyggt upplagt...i små skålar och på små fat. Lyxigt, fräscht och ljuvligt gott. Som en lyxrestaurang fast bättre för man kan äta hur mycket man vill av det som är gott. Det står en massa kockar och steker kött, fisk, gör pasta och allt möjligt på beställning. Och så det viktigaste då - efterrätterna. Det brukar ju vara såna där sliskiga sockriga saker när man är utomlands. Men här är det RIKTIGA efterrätter. Och massor av dem! Och då var ju frågan...när skäms jag? Jag upptäckte att den skammen satt VÄLDIGT långt in. Jag slängde ut frågan på Facebook och här enades ALLA tjejer om att man kan äta hur många som helst utan att skämmas. Man kan äta tills man kräks...och ändå gå med flaggan i topp! Jag älskar att ni alltid backar mig i svåra frågor, haha. Bara en tjej som hade en begräsning och den låg på 42 efterrätter. Känns som att jag höll mig inom ramarna då. ;)
 
Och ja, det är ju små...så de räknas knappt. Typ. 
 
 
Nu är det kväll på fantastiska JS Palma Stay och jag ska skriva ett par kapitel på min bok. Är det någonstans man kan slappna av och få skrivro så är det här. Det var uppenbarligen en mening med allt strul för nu har jag det så bra att jag nästan skäms. Det här med vuxenhotell är helt nytt för mig men efter den här resan kommer jag aldrig åka till ngt annat än vuxenhotell igen om jag åker utan barn.
 
Jag gjorde förresten ett jättebra köp idag. Våra fina vänner Evelina och Johan har haft lite strul med sin koloni som de älskar högt. Tjuriga grannar ville vräka dem för att de inte odlade fina saker på sin lott. Meekatt saves the day! KOLLA vad jag köpt åt er! Nu ska vi få fart på kolonien och odla snoppar och snippor till grannarnas stora glädje!! Cannabisen kommer per post för den vågar jag inte ta genom tullen, haha. ;)
 
 
 
Och ja, det var JÄTTEROLIGT när jag hittade dem. Inte lika roligt när jag insåg att jag skulle behöva gå fram till mannen bakom disken och lägga upp tre paket med frön. "Penis Pepper", "Pussy Flower" och "Titty Melon". Jag har nog aldrig känt mig så dum i hela mitt liv, haha. Men vad gör man inte för sina vänner?!
 
over and out.
 
//Meekatt...

2 kommentarer :

  1. Härligt katten.
    Jag har en vän som är i Turkiet just nu.
    Där är det också mat som visas.
    Bra att ni lever livet och njuter av det goda.
    Det gillar jag för det är något ni verkligen är värda.

    SvaraRadera
  2. hahaha. Du är bäst! Skrattar så jag kissar ner mig. Kan se grannens min när hon ser vår koloni sen haha. We love you!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!