måndag 14 mars 2016

Myshelg, Sura TV-tittare & Stora bröstproblem!

Ledsen för dåliga uppdateringar! I helgen var jag i Göteborg och jobbade på nya boken och hade det allmänt barnfritt och underbart. Fint rum på Scandic Rubinen, god mat (på rummet så att man slipper klä upp/på sig!) och bubbel. Bok nummer två ska ju färdigställas och just nu ligger all fokus där. Finns inget bättre än att gömma sig i ett hotellrum då och stänga ute all verklighet.

Fina Rubinen! I mitt nästa liv ska jag äga det hotellet och bara gå runt där och...va ägare, haha.

Mello fick vara på men jag såg inte så mycket av det. Jag hejade ju på SaRaha men Frans är absolut värd vinsten. Låten är mysig och grabben är ju charmig! Folk är som galna på alla sociala medier och klagar på att fel låt vann. Men hallå - alla ni som klagar - RÖSTADE NI ENS!? Sluta gnäll så jävla mycket och byt kanal om det blir psykiskt ohållbart att kolla vidare. Nu näthatar man Frans...för att han är ung...för att han sjunger falskt...för att han inte har en chans i stora Schlagern osv. UPPENBARLIGEN sjunger han tillräckligt bra för att bli framröstad. Grattis Frans säger jag! May the ignorera-näthatet-force be with you! Vuxna människor som spyr ur sig en massa skit på sociala medier...om någon som de samtidigt kallar ett barn? Hur tänker man att nästa generation ska lära sig hur man ska bete sig i livet om vuxna mobbar barn offentligt. Skämmes ta mig fan!

Idag har jag haft en skitdag men den piggades upp av goa kollegor här i huset. Tack för det! Och sen lite shopping på det. Ja, man har ju sina knep för att bli på bättre humör. Eva som sitter i samma hus som mig svängde förbi mitt kontor förra veckan med en skitsnygg väska. Och jag är ju inte som alla andra utan blir nästan sexuellt upphetsad av en Marc Jacobsväska. Och tadaaa...nu visade det sig att hennes dotter hade en likadan som hon inte använde. Ett snabbt swishande senare har jag den här. Yeyh! Sen passade jag på att beställa en ny vårjacka och badkläder. Har letat som en galen efter en snygg tankini men hur lätt är det när man har bröst för en hel kvinnoförening? Ellos hade en jättefin så den klickade jag hem! Yeyh! Jag och Alice ska ju återuppta vårt simmande och det blir pinsamt om mamma simmar naken på badhuset i Laholm. Man får tydligen välja sina tillfällen för att näcka. En sån här klickade jag hem:

http://www.ellos.se/curvy-kate/tankini-luan-love/473282?N=1z13tmt&Ns=RankValue2|1&Nao=0&selArt=121760&pr=0S1B2C3T
Curvy Kate Tankini - finns upp till kupstorlek J - yeyh!
 
 
http://www.ellos.se/ellos-collection/parkas/509230?N=1z141n2Z1z141q8Z1z141hjZ1z141loZ1z141ll&selArt=391198&pr=0C1B2S3T
Och en vårjacka som är LÅNG. I like.
 
Man vill ju inte frysa om arslet när ungarna leker och jag måste sitta och dricka kaffe under tiden! ;) Bra pris med, 599 kr. Här 
hittar ni den om ni är nyfikna. Ellos har ett erbjudande nu med 100 kronors rabatt om man beställer för 400 kr. Ange erbjudandekod 335440. (*Villkor: 100 kr rabatt på nybeställning över 400 kr. Max en gång/kund, t.o.m. 2016-03-13. Kan inte kombineras med andra erbjudanden, prissänkta varor.)
 
 
Nu ska jag fortsätta leta efter en annan sak jag är i desperat behov utav. En hängmappsvagn till A3. Det finns ju ingenstans!? Är det någon som har tips på var jag kan hitta en sån så hojta till! Alternativt ett skåp för hängmappar i A3 som inte kostar multum...
 
over and out.
 
//Meekatt...

1 kommentar :

  1. Håller med............kan man inte bara tycka att det är roligt för honom och strunta i att utvärdera så mycket.
    Vänta och se hur det går osv.
    Du är alltid så klok katten.
    Hälsningar Skåneland.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!