lördag 5 mars 2016

Mellolycka, Pinsamheter & Nakenbad!

Igår var det då äntligen dags för Mello i Halmstad! Vi vann ju biljetter till genrepet av Andra Chansen och det var hur festligt och kul som helst. Det var en LYCKLIG 8-åring som begav sig mot Halmstad Arena igår. Tack igen Wash & Drive i Halmstad för vinsten!




Ja, ingen har ju lyckats undgå det faktum att Samir & Viktor är favoriterna i Meekatt Casa. Det har såklart med vårt nakenbadande att göra (eller det faktum att den här mammans sexbrist gör sig påmind när hetgrabben rycker av sig tröjan stup i kvarten, haha). Alice älskar att det finns en nakenbadarlåt och den kommer att bli sommarens plåga på campingen i Skanör. Helt plötsligt vill hela Sverige bada nakna på Sergels Torg. Det faktum att vi badar och solar nakna på en strand blir genast lite mindre provocerande...eller? 

 JÄTTEPINSAMT att jag gillar Samirs låt tycker Alice. Tanter som mammor ska gilla låtar som tanter sjunger. Ännu pinsammare att jag dansade och sjöng i vimlet igår. Mitt gamla smeknamn "MEN MAAAAALIN!?" har bytts ut mot "MEN MAMMAAAAA??!", haha. Jaja, sån é jag. Jag fick iaf medhåll från Catrin igår - en kompis som jag kände för 250 år sedan typ. Ett jättekul återseende och helt klart en vänskap jag ska ta vara på. Alice och hennes dotter fann varandra direkt och fnissade gott i baksätet åt sina pinsamma mammor när vi körde dem hem igår - med rutorna nere på Meekattbilen och "Bada Nakna" på högsta volym.

Och ja, sen behöver jag inte lägga en massa krut på att försöka va politiskt korrekt och ordentlig i bloggen utan jag kan ju vara mig själv och skriva att jag tycker att han är het...trots att jag hade kunnat vara hans mamma...typ. Då hade han dock inte fått sola så mycket solarie...eller tatuera sig så mycket...eller va så där äckligt självsäker och divig. Det är ju verkligen en jävla tur att jag inte är hans mamma! En helt normal konversation på FB efter genrepet igår:

Sanna: Jag mötte Samir, han letade efter dig. Hittat dig?
Jag: Har honom i Meekattbilen!
Sanna: Super, tar ni lilla eller stora torg? Tänkte filma!
Jag: Tog hem honom till badkaret!


På måndag kl 07,40 ska jag in till Radio P4 Halland och summera helgen. Ska försöka att bete mig vuxet då. 

Nu ska jag fortsätta leka duktig mamma här på Järnvägsmuséet i Ängelholm. Barnen har jag inte sett på en kvart men jag såg till att de var sockerspeedade av glass innan jag slarvade bort dem. Heja mig?

over and out. 

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Tack för kramen igår och för att du ville ställa upp på bild! Du är precis lika härlig i verkligheten som i bloggen! Jag blev så starstrucked att jag inte kunde koncentrera mig på låtarna sen och klappade otakt hela kvällen, hahahaha.

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Instämmer till fullo med föregående talare! Tack för bilderna och kramen! Du är för jävla härlig!!! Önskar att fler vore som dig. KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Haha, man kan bara älska dig! Och fina Alice! Så kul ni måste haft!

    SvaraRadera
  4. Såg dig allt i vimlet! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!