tisdag 29 mars 2016

Back in business!

Då var jag tillbaka på jobbet efter en veckas "semester" och en långhelg utan blogg och sociala medier. Det har varit skönt och nödvändigt. Just nu är det lite kaos känslomässigt och jag försöker mest hålla mig ovanför ytan. Men i påsk har jag tankat energi och kärlek hos familjen och vänner. En del saker kan man inte fly ifrån så det där med ledighet eller sjukskrivning är ganska meningslöst. Jag älskar ju mitt jobb och här kan jag koppla bort allt som är jobbigt. Så den här veckan provar jag en ny strategi - fokus på jobb och sömn! Ja, inte sova på jobbet då kanske, haha.

Innan jag sätter igång ska jag beställa två nya tavlor. Tittade mig omkring hemma och insåg att det är lite tråkigt att bara ha egengjorda tavlor på väggarna. Så nu ska jag beställa två stora cancastavlor på mina favoritbilder som Tommytott fotade förra sommaren. Jag bara älskar dem! Önskefoto har ett erbjudande just nu på canvas till bra pris. Dags att ta tag i det där med att framkalla bilder med. Alltid ångestladdat det där. Vi har 8 års bilder på en hårddisk...men orkar aldrig ta tag i att sortera och framkalla. DET ska jag göra i sommar på campingen! Innan semestern är slut ska vi ha album med foto i.

Vackra glada tös! ♥
 
Fina Elton! Detta får bli ett mobilskal!
 
over and out.
 
//Meekatt...
 

2 kommentarer :

  1. Superfina bilder på dina barn! // Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka igen då goa du!
    Har just skrivit en recension på min blogg om din bok! Mamma tackar så mycket för signeringen och älskar sin bok! Hon hade berättat om den på jobbet och hennes kollega ville låna boka nu;)

    Dock är min recension tidsinställd så den publiceras inte förrän kl 10 idag! Och nej jag luras inte med dig...

    Kram till dig och din fina familj! Så fina tavlor och mobilskal du kommer att få!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!