onsdag 13 maj 2015

Pimp my Meekattbil?

Idag var det äntligen dags för pimpning av nya bilen och jag har varit nervös hela dagen. Tråkigt om den idén man har i huvudet blir katastrof i verkligheten, haha. Men jag är så jäkla nöjd! Blev precis så snyggt som jag hoppades. Lämnade in bilen på Dekorcenter i Laholm vid ett idag och på bordet låg rullarna med min text och väntade. Ett par timmar senare var den klar att hämtas.
 

Och så här fin blev den:
 
 
"Det var ju...diskret" sa Freddy, haha. Och "Nu kanske du inte ska svära och räcka finger till folk i trafiken..." Va? Skulle JAG?! Sån é INTE jag...alls. ;)
 

Jag är supernöjd! Rutorna fixade jag förra veckan på Mellby Solfilm och därmed slipper vi gnäll över sol i ögonen, varm bil och fula solskydd i bilen. Nu är den klar! ♥

over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. Jag DÖR så snyggt! Jag vill också ha en Meekattbil! Hahaha

    Skitsnyggt!

    SvaraRadera
  2. Stilrent, apsnyggt och "du". Mycket snyggt!

    SvaraRadera
  3. Åh, det måste jag fixa på min bil med! Inte Meekatt kanske men mitt företagsnamn! Var det dyrt!? Fantastiskt snyggt!!!!!

    SvaraRadera
  4. Ursnyggt! Grattis till det!
    Kram/ Louise

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!